Јумп Ропе фор Веигхт Лосс - Рецензије и ефикасне вежбе

Прескакање конопца за губитак тежине или прескакање (модерно име за ову врсту вјежбе) омогућава вам да користите широку групу мишића у најпроблематичнијим дијеловима тијела

Данас, међу великим бројем начина за борбу против вишка тежина посебног места припада теорији и пракси мршављења са ужетом, препоруке и прегледи који указују на висок степен ефикасности. Конопац за прескакање тежине или прескакање (модерно име ове врсте вежби) омогућава вам да користите широку групу мишића у најпроблематичнијим деловима тела.

Ако је конопац за скакање одабран као начин да се смрша, треба да буде редовна вежба најмање месец дана

Постоје посебне вежбе за абдомен, ноге, са циљем да се ослободе фром овервеигхт.

Прескакање као технологија за губљење тежине

Ако је конопац за скакање одабран као начин да се смањи тежина (види рецензије), они би требали постати редовна вјежба најмање мјесец дана. Да би тело имало довољно времена и ресурса да се опорави од значајних трошкова енергије, препоручљиво је да се укључи у један дан. Ако је оптерећење мало, свакодневни тренинг није штетан.

Важно је запамтити да почетак не треба бити превише оштар. Ако особа до сада није била укључена у спорт, боље је почети са кратким тренинзима - не више од 15 минута. Постепено треба повећати оптерећење и трајање наставе. Тело се прилагођава, његов нивоиздржљивост ће се повећати.

Прескакање у сврху губљења тежине, прије свега, квалитативно се одражава на стање:

  • кукови;
  • задњица;
  • ноге,
  • абдомен;
  • стране.

Током тренинга, мишићи ових делова тела раде са конопцем. Долазе до тона, постају еластични, затегнути. Ноге су витке прилично брзо. Као резултат редовног тренинга, целулит нестаје, јер се активира проток лимфе.

Ако се особа није бавила спортом пре овог тренутка, боље је да почне са кратким тренингом - не више од 15 минута

Осим ефекта повезаног са нестанком вишка килограма, вежбе са ужетом утичу на друге органе и системе. Пре свега, то је респираторно. Развијају вештине за правилно дисање, за обнављање дисања, ширење виталног капацитета плућа.

Прескакање је плус за циркулациони систем, органе за проток крви. Активира се циркулација крви. Зидови крвних судова такође добијају потребан тон. Тренинг за ноге и служе као превенција проширених вена.

Без сумње, вежбе са конопцем за прескакање мускулоскелетног система имају позитиван ефекат, спречавајући различите врсте закривљености кичме и коректујуће држање. Наиме, ефекат прескакања, одабраног као средство за губљење тежине, на тијелу се испоставља сложеним.

Адвице! Потребно је изабрати право уже за успјешну обуку. Препоручени пречник кабла је приближно 0,9 цм, а дужина директно зависи од висине. Треба да будеш у срединискочи конопац и повуци га горе. Ако крајеви овог спортског алата досегну ниво пазуха - дужина је идеална за вас.

Скакање са конопцем - средство за витке и здраве ноге

Многе жене у својим коментарима пре и после тренинга примећују да је конопац снажан алат бр. 1 за губљење тежине, јачање и обезбеђивање хармоније ногу. Прво и најважније, прескакање укључује физичке вежбе на ногама.

Многе жене у својим прегледима пре и после тренинга примећују да је конопац снажан алат бр. 1 за губљење тежине, јачање и одржавање танке ногу

У комплексу скокова Најчешће ноге су:

  • класик, на обе ноге одједном
  • доубле;
  • на једној нози са алтернативном променом;
  • померање бочно, уназад, напред;
  • трчање на лицу места;
  • са укрштањем конопа и других.

За почетнике којима није јасно како се то ради, нудимо кратак опис технике извођења одређених вјежби.

Ако се савладава техника извођења класичних скокова на две ноге, онда је лако замислити механизам за извођење двоструких скокова: исту ротацију ужета, с тим што је у једном окрету потребно имати времена за два скока. Брзину треба држати ниском.

Прескакање на једној нози се препоручује за брже извођење. Ноге се периодично измјењују. За један скуп скокова, довољно је направити око 20 скокова. Нект легпроменити. И поновите потребан број пута.

Скакање у страну је такође прилично лако. Ако ово изгледа сумњиво, довољно је покушати да се увјерите из властитог искуства. Потребно је током ротације ужета скакати и одмах се померити са претходне позиције - назад, напред, лево или десно. Следећи скок је повратак на почетну позицију.

Скакање са укрштеним конопом подразумијева да се у фази скакања преко њега, руке сијеку. Испада нека врста петље у коју треба скочити. У овој вјежби измјењују се равно уже, а затим прелазе.

Приликом извођења свих вјежби, уже се може ротирати напријед и назад.

Вежбе за ноге служе и за превенцију проширених вена

Савет! Да не би повредили тело након прескакања, а сами скокови су се изводили лако, грациозно, треба да пратите технику њихове правилне примене. То значи да морате да скочите на чарапе, не спуштате цело подручје стопала. Колена - савијена. Такав став ће помоћи да се лако одгурне са земље, као пролеће.

Вежбе за раван стомак

Високи резултати тренинга са ужетом за губитак тежине и смањење абдомена потврђени су бројним позитивним критикама. Ако се морате усредоточити на формирање равног затегнутог трбушчића, обратите се широком спектру специјалних вјежби с конопом посебно дизајнираном за ту сврху.

У комплексима за стварање равног стомака стрес пада не само на скокове, већ и на вежбе са склоностима, у којима ће абдоминални мишићи бити максимално укључени

. скоковима, али и на вежбама са склоностима у којима ће абдоминални мишићи бити максимално укључени. Предлажемо да се најчешће и једноставне вежбе разматрају са нама:

  • стојећи нагиби;
  • седећи нагиби.

Да би се обавила вежба прве групе, препоручује се да се постави постоље ширине ноге и рамена. Уже мора бити пресавијено на пола, узето са оба краја, максимално рашири руке на врху. И у овом положају можете се нагињати у било ком правцу: наизменично лево, десно, напред.

Што се тиче другог комплекса, једна од ефикасних вежби за затезање абдомена сматра се таквом вежбом: треба седети на поду тако да су ноге испружене напред. Уже треба склопити у четири, узети га рукама и покушати доћи до чарапа уз помоћ нагиба тијела.

Ова вежба се може мењати са овим, не мање занимљивим: потребно је седети на поду, савити једну ногу, а другу да је исправимо. Уже треба и четири пута пресавити, ставити на под и закачити на њега савијеном ногом. Затим је потребно извршити глатко отклањање леђа, током којег конопцем затегнути савијену ногу до груди.

Као резултат редовних тренинга са конопцем, целулит нестаје пошто се активира лимфна активност

Све ове вежбе за абдомен са конопцем могу се изводити наизменично, као и наизменично са комплексима за ноге, телад.

Савет! Обавите сваку вежбу да затегнете стомак најмање 20 пута. Показатељ заустављања и промене вежби треба да буде осећај бола у стомаку или осећај печења.

Има ли било каквих нежељених ефеката од скакања?

Понекад се догоди да се током скока догоде неке негативне појаве:

  • мучнина;
  • вртоглавица;
  • слабост;
  • задиханост, итд.

Лоше здравље, које се манифестује током скокова, може имати различиту природу. Не мора нужно бити због обуке. То зависи од општег стања тела у одређеним животним условима. Због тога је важно разумети зашто су се појавиле те реакције и који фактор треба елиминисати.

Али важно је запамтити да прекомјерно вјежбање од скакања може узроковати горе наведене нуспојаве. Ако девојка интензивно користи ову врсту “спортске прехране” како би што брже постигла жељени ефекат, то ће донети више штете него користи телу.

Важно је да правилно следите све препоруке, да их пажљиво пратите, онда се неће појавити никакве нежељене реакције

Постоји ризик да понестане времена и ресурса између тренинга да би се тело потпуно обновило. Рационална одлука у овом случају може бити само прекиддобар одмор, смањење оптерећења, њихов интензитет након повратка у редовне скокове. Важно је да се исправно прате све препоруке, да их се јасно прати, онда се неће појавити негативне реакције.

Съобсение! Уже за скакање је врста физичке активности која је праћена значајним оптерећењем срца. Да би се њихово стање држало под контролом и да се не би повредило, лекари и тренери препоручују да цео процес обуке буде праћен мерењем пулса - после сваке вежбе.

Да ли су скакачки скокови свима показани као начин да се смрша?

Скакање уже је универзалан тип обуке који одговара већини људи. Као што смо раније сазнали, листа „нуспојава“ није јако велика и лако се може уклонити, ако редовно пратите своје благостање и реагујете на време на појаву одступања од норме.

Уже за скакање је универзални тип обуке који одговара већини људи

Али често се поставља питање да ли постоје такве категорије људи који уопште треба да одбијају опције за мршављење и спортске тренинге? Медицински стручњаци и искусни спортски инструктори за групе људи са контраиндикацијама за скакање ужета укључују оне који пате од:

  • болести кардиоваскуларног система;
  • проблеми са кичмом, зглобовима;
  • изузетно тежак.
Листа контраиндикација је мала. Ово,несумњиво, "игра" у корист оваквог спортског тренинга за губљење тежине и одржавање фитовања. Али ако знате да потенцијално можете припадати ризичној групи са наведеним болестима, боље је да се обратите лекару пре почетка обуке и да добијете препоруке од њега.

Што се тиче људи који имају прекомјерну тјелесну тежину, који увелико прелазе норму, потребно је напоменути тако важну нијансу. Чак и ако је ова особа потпуно физички здрава, нема ових проблема, који су контраиндикације, за њега у сваком случају, овај тип тренинга за мршављење неће радити. Будући да ће велика телесна тежина док скакање истовремено имати додатно оптерећење на срце, зглобове, кичму, то може бити трауматски ефекат.

Адвице! Не препоручује се да се одмах након јела укључи у прескакање. То ће оштетити пробавни процес. Овај фактор се може класификовати као "привремене" контраиндикације. Између хране и вежбања потребно је најмање сат времена.

Ова врста обуке није погодна за особе са изразито прекомерном тежином

О ефикасности прескакања, из прве руке. Рецензије

Многе жене су, према њиховим одговорима, успеле да постигну колосалне резултате у процесу губљења тежине конопцем, чак и када су потпуно изгубиле вјеру у друге начине рјешавања свог проблема.

Марија, 40 година: “Желим да напоменем да захваљујући ужету пред мојим очима нестане вишак кукова, ногу, трбуха. Ово је диван осећајкада радите и постигнете жељени резултат. Морате скакати барем за четврт сата, увијек сваки дан. И не будите лењи да наставите са вежбањем након губитка тежине. Уосталом, и форма се мора одржавати! Хајде, даме. Успех је загарантован. ”

Лудмила, 36 лет: “Вежбу работает кото тренажера две години. Увек је носите и тенисице са мном чак и на пословна путовања! Захваљујући својим активностима, прескакање је повећало издржљивост. Ако сам на почетку једва дао 500 скокова у неколико пролаза, сада сам направио дуг пут напријед - сигурно могу скочити 6000 пута. Тело изгледа сјајно. Мишићи су затегнути, практично нема целулита, желудац је раван - добро, само сан сваке жене! ”

Многе жене су, према њиховим одговорима, успјеле постићи огромне резултате у процесу губљења тежине конопцем, чак и када су потпуно изгубили вјеру у друге начине рјешавања свог проблема

124) Алекандра, 32 година: “Провела сам више од годину дана у борби против прекомерне тежине. Десетине различитих дијета ... Али ништа се није десило. Док на интернету нису читали о "чудесним својствима" скакачког ужета. Уз помоћ прескакања, успео сам да изгубим тачно 20 кг. Сада је лик савршен. Али нисам одустао. Редовно скакам да одржим постигнути резултат. "

Алла, 29 лет: „За мене, коноп за скок је најбољи аналогни фитнес после породјаја. Током трудноће сам добила много вишка килограма. Време је за посетуНемам спортске клубове са шестомјесечном бебом у рукама. Али конопац је увек при руци. Већ месец дана сам скакао, резултат је одличан. Ноге су приметно тање, стомак је затегнут. Ја ћу наставити. Придружите нам се. ”

Надежда, 24: “Ударила ме запањујућа прича о човеку који је, захваљујући прескакању, успео да смрша од 120 до 60 кг. У свом видео интервјуу рекао је да је почео да се бави скоковима у сврху губитка тежине и једва је издржао два минута тренинга. Али преданост, жељени резултат били су његови најбољи тренери у процесу суочавања са гојазношћу. Одлучио сам да пробам технику на себи. Ради. Већ - минус 5 кг. Скакала сам само две и по недеље.

Као и код било које друге обуке, главни услов за прескакање је регуларност

Викторија, 22 године: „Ово је“ прескакање спортова -диет "заиста - најбоље сигурно и природно средство за губљење тежине. Научите своје тело да скочи 2000 пута дневно. За месец дана можете да се отарасите од 7 до 10 кг. Осим тога, опште стање се генерално побољшало.

Комплексан позитиван ефекат прескакања на тело је значајан. Да би се постигли циљеви у тренингу са прескакањем конопца, неопходно је стриктно следити препоруке специјалиста - лекара, тренера - како би се витке ноге и напети стомак добили што је брже могуће и без штете по здравље.