5 начина да се носите са несаницом

Свако од нас се бар једном у животу суочио са несаницом. А ствар није у испољавању непријатних спољних последица у облику модрица под очима, бледило и поспаност, већ у каквом је утицају несаница на тело. У нон-стоп моду без нормалног одмора, функција је веома тешка. Научите како да победите несаницу и научите како да лако заспите:

Метод 1. Поштовање јасног режима

Понекад је тешко заспати, наизглед због такве елементарне ствари као што је недостатак дневне рутине. Када се будите у различито време и остајете до компјутера до средине ноћи, не треба се чудити да ће вам бити тешко да заспите, јер ваше тело једноставно не разуме када спавати, а када се пробудите, његов природни сат је срушен. Покушајте да се навикнете на поштовање режима: покушајте да се будите на будилици бар у исто време, пожељно пре 9:00 и идите у кревет најкасније до 23:00. Вероватно ће се следеће недеље боље осећати да сте почели да се наспавате, да осетите талас снаге и виталности.

Метод два. Повећање нивоа мелатонина у телу

Мелатонин је хормон који се производи током ноћног сна од стране пинеалне жлезде која се налази у мозгу и која је укључена у регулисање циклуса спавања и будности. Уз недовољну количину ове супстанце, развија се несаница. Веома је важно на време отићи у кревет, јер се мелатонин производи у мраку, максимална концентрација хормона се постиже до 2 сата ноћу. Са годинама, телопрестаје да производи мелатонин у потребној количини, а особи постаје све теже да заспи у вечерњим сатима. Да би се хормон мелатонин одржао у пару, спаваћа соба мора имати тамне завесе, мирну атмосферу и одсуство досадних фактора: радни рачунар, ТВ, ноћно светло итд. Такође је корисно јести намирнице које доприносе производњи овог хормона у крви, на пример, плодови мора, зеленила, цитруса, грожђа и брескве.

Трећи метод. Више свежег ваздуха

Посебно је корисно ходати непосредно пре спавања, плућа су засићена свежим вечерњим зраком, након чега су крв и мозак засићени кисеоником у довољним количинама. То доприноси снажном и здравом спавању. Ако не можете ходати прије спавања, можете отворити прозор и прозрачити собу пола сата прије спавања. А питање како излечити несаницу може пасти само од себе.

Метод 4. Смањите ТВ и Интернет на време за спавање на минимуму

Уређаји који емитују светлост нарушавају срчане ритмове и врше прекомерно оптерећење оптичких живаца. Штавише, навика гледања телевизије прије спавања може створити синдром кроничног недостатка сна. Укључивање телевизора, као и других кућних апарата, подиже температуру околног ваздуха, нарушава њен квалитет. А за добар сан потребан вам је свеж хладан ваздух са довољним нивоом влажности. Према томе, једини уређај који може бити користан у овом случају је овлаживач или чистач.ваздуха.

Метод пет. Узми умирујући биљни комплекс

Природни комплекси са природним екстрактима и витаминима могу помоћи у суочавању са прекомјерним пренапрезањем и анксиозношћу, што спречава опуштање и заспање. Један од таквих комплекса је ГербаСтресс ноћ. Садржи витамин Б6, који помаже у нормалном функционисању нервног система, побољшава памћење и расположење, 5-хидрокситриптофан, једна од најважнијих аминокиселина која помаже нормализацији спавања, позитивно утиче на њен квалитет и трајање, као и природне хмељне екстракте и валеријане који помажу да се опусте превазићи стрес и заспати. ХербаСтресс ноћ треба узимати једну капсулу дневно 30 минута прије спавања, течај ће трајати око 3 тједна (након чега је потребно направити паузу).

БАА. НИЈЕ МЕДИЦИНА