Брендови Ницхе парфимерије - листа најбољих брендова

Брендови нишних парфимерија су производ за гурмане парфимерије

Парфимерија је одличан начин да мушкарци и жене не само да изразе свој менталитет другима, већ и да истакну свој статус, да употпуне слику и брендови ниша парфема ће га учинити још бољим. Концепт који разматрамо, чини се, једноставан је и релевантан, али у ствари, под нишом парфимерија није значило оно што смо ми разумели. Дошло је вријеме за детаљније упознавање са овим концептом и видјети које су његове разлике од типичних окуса.

Нишна парфимерија нема никакве везе са масом. Ово је одвојени затворени клуб навијача

Како се појавила нишка парфимерија?

Ексклузивно и префињено, прилично је ријетко и недоступно сваком кориснику. Разумети карактеристике нишке парфимерије још у недавној прошлости.

Чак иу прошлом веку, само моћни људи са високим нивоом богатства могли су користити парфеме. Међутим, како се индустријска производња почела развијати, роба је постала широко доступна, а парфимерија је постала много јефтинија. Шездесетих година 20. века готово сви су то могли да дозволе, а маркетиншки представници деведесетих су уложили много труда у рекламирање, које би усмерило купца и охрабрило га да купи управо производе овог произвођача.

Дошло је до ситуације вишка понуде над потражњом, тако да су парфимери морали радити за потрошача. У вези са овимдогађаји код куће за производњу парфема почели су да издају не само парфеме, већ и производ који ће у потпуности задовољити жеље људи. Истински креатори, да тако кажемо, отишли ​​су у подземље, а њихови производи су остали да се називају нишним парфимеријама.

У прошлом веку, само моћни људи са високим нивоом просперитета могли су да користе парфеме

Карактеристике производа у ниши

Московске продавнице нуде селективну парфимерију у широком распону, а као што смо рекли, њене главне разлике од робе широке потрошње су посебан окус, употреба квалитетних сировина, без промоција и понуда које нису типичне за ову врсту производа.

Арома се односи на главне разлике између нишких парфема. Главна сврха луксузног производа или робе широке потрошње је да створи привлачан омотач и да задовољи потрошача, а креатори који стварају селективне брендове не размишљају о томе. Ова врста парфема може се разликовати од невероватно лепог изгледа, а може бити не само атрактивна, већ и одбојна.

Занимљиво! Ако замислите ноте, укључујући мокар духан, меласу и гуму, не можете ни замислити шта ће се догодити на дуге стазе.

Ипак, произвођачи селективне класе производа успевају да праве права ремек-дјела која потрошачи цијене.

Рецензије људи који су већ уживали у таквим производима су веома различити, јер један иисти састав је различит за различите људе. На пример, у једној групи то ће проузроковати збуњеност и неразумевање, у другом - неутралан став, у трећем - дивљење.

Арома се односи на главне разлике између нишких парфема. Произвођач не пере очи лепим омотом

Главни састојци

Традиционално, произвођачи конвенционалне козметике имају тенденцију да смање трошкове производа, али прави парфимери уопште не размишљају о томе.

Сваки састојак који је укључен у производњу парфема, као што је вино, има своје карактеристике, квалитет коначног резултата зависи од мјеста њиховог прикупљања и временског оквира. Тако се цвеће наранџастог дрвета, идеално погодно за израду парфема, сакупља у Африци - Мароку. То је сваки елемент сировине и одређује цену будућег ремек-дела. Поједине врсте селективне парфимерије остварују се у одређеној граници због чињенице да одређене компоненте нису доступне.

Всички сеставки, вклучени в производство на парфуми, както и вино, има своите карактеристики, качество на резултатите зависи от место на възстановаване и на временскиа период

Упаковочние материали

]

Ако желите више лепоте у дизајну амбалаже - каменчићи, сјај и сјај, онда луксузни парфеми и масовно тржиште су идеални. Уосталом, као што смо већ навели, главни задатак таквих произвођача је да наговарају купца са прелепим омотачем.

Произвођачи селективне парфимерије брину о унутрашњем садржају, а не о вањској љусци. Често паковањеНишни производ је ниског и неатрактивног изгледа, иако постоје изузеци од овог правила. На пример, један од брендова -МАРТИНЕ МИЦАЛЛЕФпродаје производе у ручно осликаним боцама, наравно, такав производ је скупљи од парфема у једноставном паковању.

Парфум МАРТИНЕ МИЦАЛЛЕФ, произведен в боксахи, обработани в радом с декоративними камни

Объеми продукции и продажи

Нови окус, рецимо, Нина Рицци, производи се у огромним количинама, понекад се ради о 20.000 паковања или више. Роба се испоручује у специјализованим козметичким радњама, у великим хипермаркетима.

Кад је ријеч о селективним производима, обим производње је уско повезан са бројем компоненти које ће се користити. Ако се током производње користи ограничена количина сировине, може се ослободити само неколико боца. Због тога се неке врсте парфимерије прикупљају око реда купаца.

Места за продају

Ако сте заинтересовани за могућност добијања селективног парфема и одлазак у хипермаркет или у оближњу продавницу, највјероватније ћемо вас морати разочарати. У мрежи традиционалних продавница тешко је пронаћи брендове брендираних парфема, али након што сте отишли ​​у бутике са селективним производима, лако ћете пронаћи жељену опцију. Која су ова продајна места, где је могуће купити парфеме ове класе? То је нека врста касте међу свим тачкама.дистрибуција козметике.

Че произвеждане на парфумът работат сирови материали, които достъпни в ограничени количества, възможно да бъдат освобождено само пълно боксове

Обичајно не е възможен голем број на този људи, и мало је вероватно да ћете икада видети ред у њима. Осим тога, у овим продавницама нећете наћи никакве акције или уносне понуде. Иако неке трговине чине изузетак и као поклон купцима нуде предмете из колекције купке исте марке која је изабрана након тога. Обично између власника бутика и клијента постоје лични односи поверења.

Савет! Не бојте се ићи у такве трговине, јер ако имате жељу да "дотакнете" свијет изузетне парфимерије, ова прилика је најбоља.

Распон цена за робу

Трошкови су различити, зависи директно од сировина и реткости састојака, док је цена парфема за масовну тржишну класу одређена трошковима паковања и промоцијом бренда. Цјеновни распон селективне парфимерије има значајне флуктуације, понекад можете пронаћи производе који коштају мање од 20 рубаља за волумен од 20 мл, али то није много новца, иако за исти износ можете купити 50-100 мл рекламираног производа. Шта да радите зависи од вас.

Ако узмемо у обзир формирање цене обичне парфимерије, може се примијетити да око 60% укупних трошкова купца плаћа за оглашавање, односноЧињеница да су јој присуствовале познате звезде и ПР агенције. Око 30% трошкова се плаћа за паковање производа, за рад креатора, а само 10% трошкова зависи од сировина.

Стојност на парфумерии на нишо зависи от редкост на работните сирови материали

Да ли игра вреди свече?

Многи купци су забринути због питања да ли има смисла трошити новац на селективну парфимерију, или се можете слагати са класом масовног тржишта. У принципу, могу се разумети, јер је куповина таквих парфема скупо задовољство. Међутим, шта изабрати - свако одлучује за себе. Посебност лежи иу чињеници да ароме селективних колекција могу уживати по укусу и далеко од свакога. Али неки људи воле нешто посебно и не препознају традиционалне, познате мирисе, па покушавају дати предност појединачним мирисима.

Листа брендова парфимерије ниша

Нереално је пронаћи ове врсте парфема на улицама, подземним пролазима или у просјечним трговинама. Они су најбољи ове врсте и дизајнирани су за људе који се не боје нових открића! Ево неких од најбољих брендова и њихових укуса:

  • Омбре Мерцуре, Терри де Гунзбург

Мирис би требало да бирају љубитељи љубичица, јер се тај цвет осећа у горњим нотама. Затварањем очију, можете замислити да се налазите у одређеној врту прекривеној љубичицама различитих боја и величина. Средње ноте су ирис, љубичица, ружа, иланг-иланг и јасмин. Базне ноте овогаПарфем скрива сандаловину, ванилу, пачули и бензоин.

Омбре Мерцуре свира ноте љубичице

Упркос нежности и крхкости цвијета љубичице, овај мирис се не може назвати свјетлом. Погодан је за сврховите жене које знају шта желе од живота. Луксуз и трајност мириса стварају незабораван воз. Неки људи примећују да се Омбре Мерцуре може сматрати мирисним унисексом, јер на мушком телу се не открива ништа горе.

Име мириса потиче од истоимене слике белгијског умјетника Ренеа Магриттеа "Ово није лула". На платну је приказана цијев за пушење, а испод - натпис "То није цијев". Слика објекта још није објекат. Тако са парфемом. Главне ноте у њима можете чути дрво и духан, али не тако једноставно. Откривајући, арома доноси плодове на површину. Нарочито добро чули суве шљиве.

Ово није цијев погодна и за жене и за мушкарце

Овај парфем припада ниши, јер ће прави љубитељи духанских арома моћи да га процијене. Препоручује се женама у зимском периоду, добро се открива на мушкарцима током целе године.

  • Вол д’Хиронделле, ЛМ Парфумс

Име парфема "Лет ластавице" нема никакве везе са пуњењем бочице. Овај дрвено-раскошан мирис се сматра унисекс, јер су његове компоненте погодне и за мушкарце и за жене.

Тој окус доминира цитрусни записи

.цитруси, јасно чујне мандарине, парагвајски петитграин, бергамот и ружино дрво. Срчане ноте откривају се јасмином, наранџом и зачинима. Композиција се завршава мошусним нотама и ветивером.

  • Дзхари, Пхаедон

Да су оријенталне приче имале укус, оне би биле Јари. Открива ноте датума, зрна тонке, земље, црног вина, сандаловине, белог кедра и цасхмерана. За разлику од многих других оријенталних укуса, није превише сладак и сладак. Напротив, њена финеса се одликује благом киселошћу и зачином. На хладноћи, он може да загреје своју топлину и удобност.

Ако су оријенталне приче имале мирис, оне би биле Дзхари
. Ови брендови су најпознатији и на основу анализе најбољих производа, препознатих тржишних лидера.

Брендови у мрежи Ил де Боте

Иле де Беауте је велики ланац продавница за људе који желе да изгледају лепо и да се осећају одлично.

  • Есцентрични молекули- онлине, ова категорија производа је најприступачнија и пријатна арома. Данас постоји 8 укуса ове линије. Концепт овог бренда парфема је дати сваком кориснику парфем осјећај индивидуалности. Тајна је да се свака особа окуса открива на различите начине.
Концепт ове марке парфема је дати сваком кориснику парфема осјећај индивидуалности

НеочекиваноРезултат се постиже наношењем неколико Есцентриц Молецулес парфема на кожу истовремено. Наизменичне комбинације и дозе, можете да носите нови воз сваки дан.

  • " Том Форд " - ови женски парфеми су други по популарности, који су стекли захваљујући 100% ексклузивном мирису. Њихова колекција садржи више од 60 различитих парфема, од којих је први био Црни орхидеја. Црна орхидеја, као и остали мириси бренда, односи се на класичне звукове. Базиран је на дрвеним нотама, зачинским аромама и тамјанима.
Црна Орхидеја, као и други мириси бренда, припада класичним звуцима
  • Монтале- луксузни “звук” мириса намијењен је да задовољи сваког жена која се не боји нових сензација. Прави познаваоци луксуза треба да буду заинтересовани за чињеницу да је оснивач бренда, Пиерре Монтал, створио неколико ексклузивних мириса за крунског принца Саудијске Арабије заснован на драгоценом удоли стаблу. У срцу Монталеа увек постоје јединствене компоненте и веома скупи материјали, што чини сваки бренд парфема заиста ексклузивним.
Монтале се увек заснива на единственим компонентама и веома скупим материјалима

Ницкел перфумери Л'Етоиле

Козметика ове продавнице позната је многим женама, јер на полицама у Л'Етоилеу може се наћи све што је потребно за његу модерне жене.

Испоставило се да Л'Етоиле ланац продавница пружа потрошачима нишне брендовепарфимерија. Неуобичајене композиције, нетривијални приступ “звуку” - све то ће задовољити сваког купца који жели да створи индивидуалну слику. Сваки мирис представљених боца утјеловљује најљепше природне елементе. Свака жена жели да се издвоји из гомиле, и њен мирис може да утиче на друге. Стога ћемо посебну пажњу посветити нишним брендовима.

  • АромеЖан-Франсоазаслужују посебну пажњу, јер је његова линија комбинација неизрецивих нота и невероватних емоција. Парфимер никада није био усмерен на задовољавање потреба шире јавности и бавио се израдом оригиналних композиција намењених уском кругу потрошача.
Ароме Јеан-Францоис заслужују посебну пажњу, јер је његова линија комбинација неизрецивих нота и невероватних емоција
  • Анницк Гутал . Необичне комбинације састојака и повољан "звук" нота за све прилике - то су особине парфема овог мајстора.
Анник Гиутал - то су необичне комбинације састојака и повољан звук нота за све прилике

Италијански брендови

Постоји мишљење да је Париз модна престоница, али Италија је земља у којој су настали најлепши брендови. Ево неких од њих:

  • КСЕРЈОФФ

Обратите пажњу на мирис ове марке Цасаморати 1888 Лира Ксерјоф. Формулација овог парфема нијепроменила се од 1888. Жена која пуши сензуални низ лаванде и наранџе неће остати без мушке пажње. Цимет, ванилија, мошус и карамела су одговорни за зачинску страну укуса. Комбинација топлих нота зачина и свежине цитруса је заиста невероватна.

Формулациа на тоа парфум не е изменена от 1888
  • АКУА ДИ ПАРМА

У 2016. години изашао је нови мирис ове нишне марке Пеониа Нобиле. Треба да буду изабрани љубитељи божура. Цветни аранжман подржавају гераниум, турска ружа и бела фрезија, чују се и ноте малине, црног бибера, пачулија и мошуса. Лаган и елегантан парфем са бибером.

Пеониа Нобиле АКУА ДИ ПАРМА је гозба цвијећа коју води божур

Правилно одабрани парфем је кључ за самопоуздање и добро расположење.