Ефикасне вежбе за струк код куће - Како постати богиња!

Вјежбе за танак струк код куће ће вратити глатке завоје и раван стомак

Вјежбе и женски "трикови" за стварање танког струка код куће ће вратити глатке завоје и раван стомак . Ријеч "струк", према једној од верзија, састоји се од узвика дјевојке која се с радозналошћу проматра у огледалу ("Јесам ли ја исто?"). Не покушавајући да вратим реку времена, реално је створити савршене пропорције захваљујући овом одређеном делу тела.

Пропорције абдомена и кукова су оптималне, ако је први индикатор подељен са другим. Можете честитати онима чији калкулатор показује резултат од 0,6–0,7 јединица

Игра геометријских фигура

Мушкарци признају да пешчани сат остаје најпопуларнији и најпожељнији тип женске фигуре (тело, као Шехеразада, има бујне груди и бокове, уски струк). Није потребно вагати 50 кг. Карактеристике идеалне зоне појаса:

  • Пропорције абдомена и кукова су оптималне, ако је први индикатор подељен другим. Можете честитати онима чији калкулатор показује резултат од 0,6-0,7 јединица.
  • Понекад прекомерни волумен није резултат опуштеног стомака, већ напрегнутог желуца. Довољно је подесити коришћене порције хране (пребацити на 5 оброка дневно, плус - допустити да количина хране не пређе две палме савијене у чамцу). Додатни центиметри ће нестати.

Савет! Понекад тип ликова диктирају хормони. Неравнотежа хормона штитне жлезде, естрогена, шећерне болести "присиљавају" тело да ради спорије,одложити масти, изазвати нездрав апетит. Посета ендокринологу и /или гинекологу неће бити сувишна.

Ако вам је потребна силуета пјешчаног сата за фотографисање, морате узети побједничку позу - ставите руке иза главе и раширите лактове широм, исправите леђа.

Понекад није опуштен желудац, али напети стомак даје додатну запремину

Важно! Ако вјежбе за мршављење струка код куће не изазивају ентузијазам, непристојан секс нема времена или постоје ограничења из здравствених разлога, спасите се модерним савјетом. Слимминг (корективно) доње рубље би било прикладно. Међутим, не препоручује се дуго ношење, контраиндикације - тумори, трудноћа, поремећаји циркулације. Лепота не треба да штети здрављу.

Аспен струк: Методе за лењо

Општи губитак тежине стално доводи до смањења зоне појаса. Употреба више протеинских производа (ако нема болести бубрега и одржавање равнотеже воде), смањење укупног броја потрошених калорија на дан ће дати жељене резултате!

Често се све то ради у име "мале црне хаљине" или вечерње хаљине, спремне да се упознају са дипломантима. Одјећа сама може помоћи. Неопходно је правилно изабрати стилове који се лако "вео" до 5 кг и визуелно растегнути фигуру.

  • Хаљине, хаљине у ретро стилу, које комбинирају мекане трапезне сукње и отворена рамена или рукавице.
  • Сукње са баски покривачемстомак или, напротив, додатно повећава бокове (на контрасту визуелно подвучени танки изглед струка).
  • Широки појасеви, велики набори на грудима такође ће додати "бодове" у корист стомака.
Масаже које побољшавају циркулацију крви у проблематичним областима, употреба шикара два пута недељно - све то ће имати користи од вас

Здравствени и козметички третмани су такође корисни. Масаже које поспешују циркулацију крви у проблематичним подручјима, користе сцрубс два пута недељно (у периоду узимања контрастног туша или опуштајуће топле купке).

Савет! Набавите морску сол уз додатак ароматичних уља цитруса или самостално креирајте неопходна средства - помијешајте крему (користи се као база) с кофеином, кавом и ароматичним уљем клеке, чемпреса, чајевца, али их користите с опрезом (5-7 капи) - може изазвати алергијску реакцију. Понекад се додају средствима за оматање око проблематичних подручја.

Ти си мој дах

Ефикасне и лаке вежбе струка код куће понекад почињу вежбама дисања. То су популарне дестинације као што су бодифлек (истезање и специјално дисање), окисизе (базирано на узимању поза са посебним дисањем). Оптерећење на телу је услед абдоминалног дисања (абдоминални мишићи се разрађују, дијафрагма се активира, крв “убрзава” и откуцаји срца се повећавају).

Прос - постоје позитивне критике (струк се смањује на 14 цм за 2 месецаУ зависности од правилне исхране, вежби дисања и повећања количине воде која се потроши дневно, обавезно попијте чашу воде ујутру, након буђења.

Мањак - извођење комплекса без инструктора, жена понекад осјећа вртоглавицу, може се онесвестити, сломити срце.

Полако удахните кроз нос, након 2-3 секунде, без издисаја, поново удишите неколико пута. Издисања се производе у истом поретку и интензитету - дуга, два кратка. Приступ - до 4 пута (користите само абдоминално дисање).

Ефикасне и лаке вежбе струка код куће понекад почињу вежбама дисања

Полако удахните носом (подигните стомак што је више могуће), издахните кроз уста (испружите мишиће трбушне шупљине) .

Удахните дубоко уз помоћ дијафрагме (они чак спусте браду и повуку абдомен), издишу сав ваздух и онда задрже дах.

Савет! Трудноћа је вријеме стриктног одбацивања било каквих акција које имају за циљ смањење зоне појаса. Вјежбе дисања у струку нису изузетак. Особама са болестима срца, штитне жлезде, очију се препоручује и консултација са лекаром пре гимнастике.

За мршаве и физички издржљиве дјевојчице овај комплекс неће дати визуални резултат, потребно је тражити “активне” методе.

“Цалм” рецепти: трбушни плес

Оријенталне лепотице показују предивну зону појаса, а чак иу пред-хришћанском времену код куће су развили сопствене вежбе струка.(тада није било других), видео записе арапских, индијских, египатских плесова лако је пронаћи на интернету.

Индијска кореографија настала је након мита бога Шива, који је у плесу ловио зле силе. А Новозаветна кћер краља Херода, Соломеја, плесала је Антипу са плесовима, узимајући живот славног свеца.

Трбушни плес ће вам помоћи да пронађете струк

За девојке које се баве оријенталним плесом, струк је често посебно изражен (због сталне употребе трбушних мишића) мекана, штампа може бити потпуно одсутна.

Кључна цифра је број осам. Станите на две ноге, не откидајте ноге од пода. Леђа су равна. Десна бутина је одведена на десну страну, затим - што је ближе могуће. У овом тренутку, лева бутина такође прави кружна кретања. Онда поновите исто са левим бутом. Испада "хоризонтална осам".

Коси и глутеални мишићи, спољашња површина бутина.
"Вертикална осмица" је такође усмерена на мршавост зоне појаса. Почетна позиција је иста. Десна бутина је подигнута до максимума, подижући пету од пода, десно и доле (не повлаче се). Они праве кружна кретања, описујући обим бедра. Поновите покрет леве бутине.

65 стране.

Савет!Видео туторијали, онлине часови на интернету и тренинг са инструктором су најбоље опције које се користе у комплексу.

Прстен за умотавање

Незаслужено заборављени мини-симулатор је хула-хооп, с којим се мале девојчице тешко разилазе. Данас се обнавља мода за обруч. Патентирани овај предмет 60-их година двадесетог века, Американци, иако су искривљени бамбусови листови од руба дуго кориштени од стране полинезијских аутохтоних народа. Девојке могу приуштити да купе хула-хооп, у зависности од степена кондиције организма.

Како смањити струк код куће, "хитне" вјежбе са овим "пратиоцем" хармоније.

Вежбе почињу са 5 минута ротације у сваком смеру, постепено повећавајући време на сат

Вежбе почињу са лаким (лаким алуминијумом или пластиком) моделом како би се избегла повреда кичме. После 3-4 недеље прелазе на пондерисану верзију (песак се улива унутра, добијају широки гумирани обруч са масажним плочицама).

Савет! У случају патологије бубрега, кичме, током менструације и болести здјеличних органа, обруч ће морати бити напуштен.

Вежбе почињу са 5 минута ротације у сваком смеру, постепено повећавајући време на сат. Понекад се саветује да се тренинг прекине на неколико начина (окрените обруч ујутро, поподне и увече).

Да бисте избегли овисност, измјењујте ротације с другим вјежбама с хула хооп-ом. На пример, они постају за зидпритиснут. Стопала лагано савијена. Хооп је држао преко главе, раширених руку. Учините то како се котрља дуж зида, не подижући ноге са пода. Напрезање косих мишића и трбушних мишића.

Почетна позиција је иста. Али подигните ногу савијену у колену. Хооп покушава доћи до ње. Извршите наизменично.

Важно! Током тренинга, абдомен мора бити затегнут или повучен. Вежбе се изводе на празан стомак (један сат пре или после оброка).

Анита Лутсенко: струк в 5 минутах

Популарни фитнес тренер Украјине, који помаже свима да изгубе тежину и одрже кондицију, нуди интензиван јутарњи тренинг, који неће трајати више од 5-10 минута. Довољно је провести га кроз дан у оквиру "јутарњег тоалета". Ове вежбе за струк код куће (ваша фотографија може да се уради пре и месец дана касније) увек ће помоћи онима који немају слободног времена да посете теретане.

Без спорта, биће тешко постићи идеалне форме

Загревање (без њега је лако добити повређене мишиће). Истезање ће загрејати мишиће. Истегните леђа и трбушне мишиће помоћи ће вам вежбање: руке на појасу, ноге у ширини рамена. Максимално заокруживање леђа и узимање назад, главом надоле. Измијените протрузију абдомена и подигните главу. Направите ротациона кретања рамена. Месе колена и бокови (савијена нога у стојећем положају се окреће уназад тако да пета додирне леђа и, без спуштања ноге на под, помера је напред тако да додирује колено до стомака).

Ефективновежбање, јачање мишића абдомена и кукова. Почетна позиција - стоји. Онда чучну, одмарајући руке на поду - бацају ноге назад (штанд подсећа на шипку или пусх-уп позу) - враћа се на позицију (ноге се подижу, позира седећег човека са рукама на поду). Извршите 5-10 пута.

У стојећем положају, савијене на лактовима треба држати одвојене. Покушавају да се сагну до подигнуте ноге савијене у колену. Извршите интензивно.

10 пута са сваке стране вежбе за коси и ректус трбушне мишиће. Почетна позиција као за склекове. Наслоњен на руке, ногу савијена у колену доведе се до тела као да покушавају да дођу до лакта коленом.

Завршава низ вјежби за формирање сједења струка. Седи на под. Леђа су равна. Ноге лагано савијене у коленима, исправљене. Пете се откидају од пода, дланови се стисну у "браву" и наизмјенце додирују под лијево и десно, окрећући тијело.

Успјех можете постићи редовном обуком

Важно је да комплекс завршите испијањем, можете сједити у положају лотоса или прекрстити ноге на турском и растегнути. Квачица побољшава рад мишића и ставља их у мирнији начин.

Слим Ваист: Онли а Руг анд Десире \ т

Вјежбе за струк од тиковине код куће ће дати резултате ако имате коноп за скок у вашем арсеналу (одличан кардио оптерећење, што доводи до општег губитка тежине и, као резултат, у абдомену). Здравствени диск је такође користан, ротација на којој јача бочне мишићешкољке, формира танку силуету.

Ако нема импровизираних средстава, све што је потребно је тепих и удобна одјећа за занимања.

  • Ротације. Почетни положај је да стоји, ноге у ширини рамена, руке савијене у лактовима и притиснуте на груди. Потребно је ротирати око своје осе (описати круг куковима, као да увијате хула-обруч и ротирати тело). Требало би да осети напетост и топлину у мишићима. 106 \ т
    Възможността за съдебните съобсениа
    • Лези на под. Ноге се савијају у коленима, руке у лактовима, олово изнад главе. Прва опција је да се тело подигне 20-30 пута (замах горњим притиском) или покуша да се лакат постави у супротном смеру (лево - на десну страну, иза тела, и обрнуто).
    • Почетна позиција - лежите на леђима, ноге равне. Један је савијен на колену и упаљен за другог, покушавајући да додирне под.
    • Даска ће такође бити корисна (лежећи на стомаку, нагласак је стављен на длан, ноге су у ширини рамена, леже на поду прстима, леђа и задњица су равне). Поправите положај на 4 минута (почевши од 30 секунди).

    У сваком случају, они прво проучавају своју фигуру. Неке девојке, чак иу присуству паметности и виткости, разочаране су приказом у огледалу - струк није дат свима по природи (тип фигуре је правоугаоник, квадрат). Затим раде на глутеалне мишиће (чине бокове шире) и прсне мишиће (повећавају грудни кош). Ово ствара жељену силуету пјешчаног сата.

    И можеш, као и друштвени Ким Кимардашиан или скандалозни рап певач Ники Минај,увећајте задњицу уз помоћ пластичних хирурга.

    Здрава исхрана и спорт ће ускоро обавити свој посао

    За дјевојке и жене које не желе потрошити додатни новац, савјет је једноставан - систематске вјежбе, благостање и лагана вечера кроз неколико месеци "обезбедиће" резултате у огледалу. Испоставило се да свако може да се учини лепом!