Гиллиан Мерцадо: историја модела са инвалидитетом

Гиллиан Мерцадо, дјевојка у инвалидским колицима која је постала главни модел Диесел-а, задивила је цијели свијет не само својом љепотом, већ и љубављу према животу.

Амерички модел, који живи у Њујорку, патио је од квара мишића и присиљен је да се креће у инвалидским колицима, али људи који су упознати с њом кажу да ниједна кочија не може ограничити дјевојку у њеној активности и љубави према животу. Мерцадо је незаборавно и атрактивно лице, заједно са добром шминком и оригиналном фризуром, тера друге да обрате пажњу на Гиллиан, где год да је.

]

Мерцадо је био један од 23 модела који су се користили у рекламној кампањи Диесел под називом Ми смо повезани. А управо је Гиллиан успела да постане главно лице популарног бренда у тој колекцији.

Инвалидска колица, светли руж и коса од платине су слика Гиллиан, која је коришћена за дизелске слике. Као и сам Мерцадо, сви учесници у тој колекцији изгледали су прилично нестандардно: тетоваже, тунели, фризуре које одузимају дах и браде. Чини се да су се модели допуњавали и омогућавали Диеселу да створи врло живу слику модерног стварног свијета, у којем се све више одабире моделирање из студија.

Гиллиан сама тврди да никада у животу није осјећала таоца инвалидских колица и живјела је као апсолутно здрава особа. Након школе, дјевојка је сама ушлаСтудирао је и студирао боље од већине вршњака, који су још увијек имали неких проблема. Не, нису зафркавали Гиллиан, већ су је се плашили, што модел уопште није могао разумјети.

Због ове реакције Мерцадо је био спреман за то да њене слике могу изазвати вал негативности у друштву, али, срећом, испоставило се сасвим супротно - чим су друштвене мреже приказале фотографије модела у колицима, корисници су почели позитивно оцјењивати. њихово, изражавајући моје поштовање за храброст и изглед Гиллиан.

Мерцадо је увек био заинтересован за моду и, пре него што је био у овом послу, задржао је блог и био уредник сајта посвећеног сличним темама. У тренутку подношења пријаве за учешће у оглашавању Диесел-а, дјевојчица се није ни надала да ће доћи до избора, али када се то десило, Гиллианова радост није имала граница, иако у почетку није вјеровала у оно што се догодило.

Касније, креативни дизајнер Ницолас Формицхетти рекао је да је за њега и многе друге људе који раде на пројекту постала необична девојка на столици, права инспирација која је помогла да се створи. Формицхетти је напоменуо да није зажалио ни на свој избор, а од самог почетка донио је недвосмислену одлуку да напусти колица у оквир.

]

Већ након кампање Диесел, дјевојка је назвала гађање нешто више од посла. Гиллиан још увијек прогони осјећај да може доказати себи да је способнада одушевите некога, узмете нову висину и покажете другима могућност да љепота пређе стандарде.

Дакле, историја Гиллиан, за разлику од многих других модела, јасно показује да девојке са необичним изгледом не успевају увек да буду примећене и понекад морају саме да се претуку и „куцају на врата“ саме, шаљући своје фотографије агенцијама и учествујући ин цастингс.