Како брзо напумпати бразилску гузицу? - Вежбе код куће

Како напумпати бразилску гузицу - интересантна је за многе жене које сањају о еластичним гузовима

извор несреће и инспирације су сви синоним за дио тијела који узбуђује мушкарце и жене. Популарни тип ових женских облика је Хиспаниц. Како да сами пумпају бразилску гузицу, код куће - питање је данас број један.

Главно је да се не претјерујемо, иначе се женске стражњице бразилске форме лако мијешају с плијеном мушког бодибилдера

Бразилски облици

Бразилски тип је генетски одређен. Латиноамеричке жене могу се похвалити заобљеним конвексним задњицама, које се уздижу готово од струка. Испод, где глутеалне избочине пролазе у задњи део бутине, нема набора. Ова гузица подсећа на "полицу".

Природа је Славјанима дала друге типове (као и остатак европејског изгледа) - у основи то је облик обрнутог срца. Иван Славински, Дали, Рубенс се дивио таквим "изванредним" деловима тела. Али не постоји граница физичке савршености. Данас, популарни облици попут Јеннифер Лопез (осигурали су јој стражњицу у износу од милијарду долара) или Игги Азалеа (аустралијска плавуша рап пјевачица појачали су јој дупе пластичном кирургијом).

Обука треба комбиновати с правилном исхраном

Прије тренинга

Пре него што упумпате бразилску гузицу инструктором у теретануморате одлучити о мотивацији. Занимљиво је да жене често одлучују да исправљају фигуру у име повећања самопоштовања или партнера.

Карактеристике бразилских форми:

  • У првом случају, идеалан примјер за имитацију су обучене дјевојке које сво своје слободно вријеме дају разреду. Главна ствар - немојте претјеривати, иначе се женска стражњица бразилске форме лако замијени са плијеном мушког бодибуилдера.
  • Чудно за дјевојчице, али представници јаке половице човјечанства нису толико категорични у захтјевима. Идеална "пета тачка" у њиховом разумевању треба да буде еластична, али не претешка. "У моди" жене са нормалном тјелесном масом, сувише танке (астенског типа) нису дуго биле узбуђене у жељи већине испитаника, према верзијама мушких часописа.
  • Лекција је довољна да се обрати пажња 3-4 пута недељно (не сваки дан), скуп вежби се може изабрати за 10-15 минута, с обзиром на лагане опције за зглобове кољена.
  • Специјалне дијете нису потребне ако девојка не прође фазу сушења за предстојеће вежбе опуштања мишића или пре бикини такмичења.

Адвице! Чак и са додатним центиметрима поткожног масног ткива, не узнемиравајте се. Напротив, ако није целулит, вишак грама ће само наглашавати изванредне форме.

Лекција је довољна да се обрати пажња 3-4 пута недељно (не сваки дан)

Покрети масаже

Само „наранџина кора“ никога не украшава. У борби против тога постоје савети и козметичари.

Да би се постигао пристојан резултат, не само да су потребне вежбе да би се задњица упумпала изнутра. Бразилска гуза је професионална и интензивна масажа. Укључује загревање коже, поткожне слојеве (потребна вам је крема са додатком есенцијалног уља или сока од ђумбира, агрума), утицај масажних штапића, ручних масажа са рељефном површином. Обавезна фаза је завршетак померањем умирујућих покрета масиране површине (спољна страна бутине - задњица - бедра).

Посета масера ​​трајаће 2-3 месеца (3 седмице седмично). Независно направите масажу док се туширате или купате (користите шишање, тврде пераче).

Да би се постигао пристојан резултат, не само да су потребне вјежбе да се пумпа задњица изнутра. Бразилска гуза је професионална интензивна масажа

Активирање мишића

Анита Лутсенко, инструктор спорта у популарном ТВ пројекту посвећеном губитку прекомјерне тежине и добијању лијепих облика, каже да је једнократна обука довољна три пута тједно по 10-12 минута дневно, а можете и одбити од болних дијета. Како напумпати бразилску гузицу за само месец или два? Најважније је користити праве мишићне групе, осећати топлину и напетост у току наставе (требало би да раде).

Лунгес (могуће са оптерећењем у облику пола литре пластичних боца са песком, водом и гризом). Вежба изгледа овако: потребно је да постанете равно - корак напријед што је више могуће са десном ногом - спустите леву ногу на колено -ослањајући се искључиво на бедрене мишиће, дижите се. Понављам - 10-20 пута.

Савет! Пондерисање је неопходно када приступи уобичајеним вежбама не проузрокују потешкоће. Такав организам не носи ова оптерећења. Главни знак правилног вежбања је благи бол у мишићима следећег дана или два.

Једна од најлакших, али ефикасних вежби је да се подигне карлица. Лези на тепих на леђима. Ноге су савијене што је више могуће на колену, пете се повлаче до карлице - карлица се баца (понекад фиксира неколико секунди) - карлица се спушта, не додирује под, - поново баца.

Екерцисе лунгес легс

Прво, извршите вежбу 10 пута у два приступа, постепено прилагођавајући се на стотину. Понекад боцу, тежину која се ставља на стомак, а подизање карлице (да би се појачао ефекат), држите инвентар рукама.

Замахни ногама, лежећи на боку. Лагано савијте ногу, која је била на дну и на врху. Она се не одвија паралелно са подом, већ благо косо (полако али снажно). Ако дође лако, горња нога је исправљена на колену.

Сваллов. Постаните тачно са рукама доле, у којима је бочица - спустите руке са боцама на поду, у ширини рамена - у овом тренутку лева нога је повучена назад, леђа су равна - вратите се на почетну позицију.

Вјежба лактова. Они постају, ослоњени на лактове и дланове, на ноге - на колена. Десна нога је скинута са пода и полако се повлачи назад, подижући буту и ​​пету више. Затим - вратите ногу у првобитни положај (на колено) илипритиснут на груди. Поновите са другом ногом.

Како правилно напумпати бразилски дупе, боље је гледати видео. Непоштовање технике примене може довести до нула резултата.

Махи кицкинг, кнеелинг

Сецретс оф Мисс Боом-Боом

Понекад у медијима постоји информација да је “бразилска гузица” само бренд, а по природи нису сви Бразилци лепотни стандарди у овом питању. "Идоли" су представници афричких земаља. Они су храбро једнаки посетиоцима. Највећи део њиховог предвиђеног успеха зависи од типа њихове „пете тачке“. Обрнути "срце" и заобљене стражњице захтијевају вјежбе подизања, то ће бити теже за дјевојке са "квадратним" и "трокутастим" типовима свећеника. Али силуета се може променити. Али главна ствар остаје бразилска верзија.

Важно! Много је лакше да натечене девојчице дају пикантни облик својим испупчењима него женама са малом тежином: изградња мишића је тежа од обликовања постојећих масних наслага (ово је одличан енергетски материјал).

Бразил је одлучио доказати популарност култа величанственог женског тијела. Сада је земља домаћин годишњих такмичења за најбољу бразилску задњицу, побједник добива титулу Мисс Боом Боом и право снимања у часопису за мушкарце.

Възможна конкуренциа за нај-красивата задница на Мисс Бум-Бум се създавана в Бразилиа

Екпресс траининг програм

  • Редовита тјеловјежба (глутеусни мишићи брзо губе тонус).
  • Искључивање из исхране слаткиша и брзих угљикохидрата (прије плажне сезоне, снимање), период тзв. Сушења.
  • Пун ноћни одмор (мишићи након напора требају одмор).

Остало је за посебан програм. Чучњеви, ударци, ноге - најефикасније оптерећење. Пре вежби, гњечите колена (ротирајте неколико пута у смеру казаљке на сату и против, трљајте их рукама), гњечите леђа (кружним окретањем, савијањем).

Сели-ружа

Како упумпати бразилску гузицу за само недељу дана? Тренери понекад саветују објективно сагледавање здравља и способности тела. Најмање 2-3 недеље ће бити потребно да се види динамика (часови 3 дана недељно, сваки други дан - вежбе изградње мишића, други дани - кардиоваскуларна вежба, сагоревање масти и уклањање непотребних продуката разградње амино киселина из мишића).

Чучањ, гузица је повучена што је више могуће, ноге су у ширини рамена, леђа су благо нагнута, али равна, пете нису подеране са пода

Чучњеви су корисни:

  • Чучањ на једној нози (са столицом). Стоје са леђима на столици, руке на појасу, лева нога са прстима и ногама почива на седишту столице, савијена. Десна је на поду, такође савијена у колену. Потребно је да чучнете у овом положају, кружећи глутеалним мишићима.
  • Фиксни чучањ је такође користан. Они седе уз зид тако да су леђа равна. Поправите положај за 30–45 секунди (мишићи су растегнути, масти су спаљене).
  • Чучањ за мишић глутеуса. Чучањ, гузица што је више могуће леђа, ноге - у ширини рамена,леђа су благо нагнута, али равна, пете не откидају под. Извршите вјежбу полако, можете поправити точку за неколико секунди.
  • Ако требате затегнути предњу површину бедра - чучнути на прстима, унутрашња површина - кољена чучањ узгајају мало у страну.
  • Да би се прилагодила силуета и направила транзиција линија од леђа до дна органска, користите додатну тежину да ојачате кичмене мишиће (чучњева са дворучношћу).

Адвице! Пре сваког тренинга загревају се мишићи од повреда. Хитцх (након тренинга) може се састојати од ваших омиљених плесова, лаганог спуштања степеницама, ходања.

Пре интензивног тренинга, узмите 10 минута загревања

Када је пут минут

Пре пумпања бразилске гузице код куће, морате разумети: ово се може брзо урадити под условом систематичности. Жена која је уморна од седења иза извештаја или рада са компјутером? Време је да устанете, ставите руке на наслон столице и повучете исправљену ногу, направите 5-10 потеза назад.

Ако гледате телевизију, можете сјести на под и покушати доћи до супротне стране собе на стражњици (сјетите се како се дјеца играју).

Узастопно и наизменично стискање и откопчавање задњице (50, 100, 200 пута). Затим се компресују неколико секунди (фиксно) и опуштају.

Савет! Не можете напустити уобичајену храну (само уклањају се из прехране газирана пића - замијењена минералном водом без плина,Сокови - ово је пун оброк, ужина. Потребно је само промијенити редослијед - прије ручка конзумирати угљикохидрате, за вечеру - протеинске намирнице (месо, перад, риба), прије спавања пију чашу кефира или једу сир.

Ако постоји жеља да се у пет минута нагласи „пета тачка“, купите доњи веш са уметцима за патцх (гаћице). Дужи ефекат оставља операцију. То су силиконски имплантати или убризгавање сопствених масних ћелија у подручје задњице (нема трагова сметњи, материјал је природан, погодно је користити га за било коју зону, дајући задњици праву заобљеност или избочину).

Можете напумпати бразилски дупе на столици. Стисните и одлепите задњицу од 50 до 200 пута

Ева Андресс: једноставан програм

Добро познати фитнес модел и тренер Латинске Америке нуди посебан скуп вјежби. Захваљујући таквом програму, састављеном за њу једном као инструктор, њено тело је добило залијевање уста (прије тога се дјевојка није разликовала од стандардних витких модела). Данас је обим струка скоро 70 цм, тежина је 72 кг. Али изгледа атрактивно и сигурно зна: у њој нема ништа сувишно. И ова гузица као њена, сви желе.

Ева Андресса изјављује да је успјех обуке зајамчен ако:

  • Придржавати се интензивног темпа (45–60 секунди између вјежби). Само 5 понављања. Између њих, пауза - не више од 1.5 минута.
  • 15 пута треба да гурнете ногу и притиснете је до колена (почетна позиција - "поза пса").
  • Потребно је скочити 20 пута на сваку ногу како би се "спустило" у удар.
  • Чучањ без скидања руку с пода! (20–30 пута)
  • И овдје долази спас. Само ноге морају да скину са пода наизменично и подигну (20 пута).
  • Чучните 20 пута, стојећи на прстима, а исто - у сумо-пози (морате имати времена да осјетите сваки мишић, али не губите темпо).
  • Тренер фитнеса осигурава да прекрасна „пета тачка“ изгледа савршено са шест коцкарских преса, због чега је потребно ограничити доброте, иако их не искључити из исхране.
Глутеални мишићи се најлакше могу поправити тренингом

. Ако желите да једете након тренинга, боље је попити чашу кефира са кашичицом влакана, или обичним јогуртом. Глад је непријатељ предивне фигуре. То доводи до таложења масти у "депо", стомаку, бутинама, поткожној масти у подручју задњице.

Еластична паперјаста прса, танак струк, раскошна коса - ово није цела листа атрактивних делова женског тела. Шта год представници јаке половице човјечанства кажу дјевојкама, али 87% увијек обраћа пажњу на „пету точку“. Она, за разлику од других зона, најлакше се претвара у савршене задњице. Сада остаје само да одаберете метод.