Која је најкориснија каша? - Тајне здраве исхране

Од детињства сви знају да су житарице веома добре за здравље. Међутим, многи би волели да знају: која је каша најкориснија

Од детињства сви знају да су житарице веома здраве. Међутим, многи би волели да знају: која је каша најкориснија. Ова информација је интересантна онима који су навикли да једу како треба, девојкама које желе да изгубе тежину, свим мајкама које желе да одгајају здраво дете и спортистима.

Круп има много позитивних својстава. Садрже витамине, минерале, природна влакна, органске киселине и природне масти

Кашице се користе већ дуже време. Дали су снагу и енергију најсиромашнијим сегментима становништва. Користили су их и просперитетнији људи, који су их припремали поред других јела.

Тренутно је познат велики број различитих врста житарица. Многе вредне сорте су популарне још од давнина.

Најкорисније житарице

Предности одређене каше се одређују на основу следећих фактора:

  • Присуство важних витамина за тело.
  • Садржај есенцијалних елемената у траговима.
  • Присуство висококвалитетних протеина и аминокиселина у саставу.
  • Вредност гликемијског индекса.

Житарице имају много позитивних својстава. Садрже витамине, минерале, природна влакна, органске киселине и природне масти.

Савет! Немојте кухати кашу у посуди са емајлом. Сапи ће горети, а емајл ће се разбити и ући у храну.

Зобена каша, господине!

Зобена каша се добива из овса.Корисна својства се одређују квалитетом брушења. То је грубљи, здравији производ.

Минимален степен на обработка е различни ваљани овас. То је корисније од зобене каше.

Често стручњаци препоручују зобену кашу када се постави питање: која је каша најкориснија за црева и желудац

Крупа се разликује по обиљу елемената у траговима и влакнима. Зрна садрже нерастворљива влакна која помажу чишћење шљаке.

Често стручњаци препоручују зобену кашу када се постави питање: која врста каше је најкориснија за цријева и желудац.

Већина људи који воде здрав начин живота почињу дан са зобеном кашом.

Овај производ има следеће корисне особине:

  • Благотворно дејство на скелетни систем и његов развој.
  • Препоручује се за бол у трбуху.
  • Повећава отпорност организма на разне болести.
  • Чисти цријева од вишка супстанци.
  • Има добар ефекат на кожу. Нормализује активност дигестивног система, шећера у крви и јача крвне судове.

То је зобена каша која садржи токоферол, који помаже очувању глаткоће коже и побољшању тена. Биотин утиче на јачање ноктију и косе, а витамини Б штите од депресије.

Да бисте припремили укусну кашу, морате је кухати у три фазе. Прво, пахуљице се пуне водом и кувају на лаганој ватри док се не згусну. Затим додајте део млека. Након што се каша згусне,други део млека се додаје и споро пали док не буде спреман.

Зобена каша се одликује мноштвом елемената у траговима и влакнима. Зрна садрже нерастворљива влакна која помажу чишћење шљаке

Савет! Зобена каша се сматра одличним извором енергије, која вам омогућава да се осећате пуно дуже време и избегавате штетне грицкалице.

Хељда

Хељда се сматра најбољом житарицом у хранљивој вредности са минималним садржајем калорија. Овај производ је богат магнезијумом и гвожђем, што је важно за срце.

Хељду прописују лекари као главну компоненту дијабетичке исхране. Не повећава ниво шећера у крви.

Многи људи не претпостављају, али хељда се не односи на травне усјеве, него на травнате. Њена породица се сматра киселином, тако да производ има минимални садржај калорија.

Каша има следеће предности:

  • Позитиван утицај на имуни систем.
  • Побољшава рад варења, снабдевање крвљу, васкуларни систем.
  • Именован пацијентовом јетром и атеросклерозом.
Хъча се съдържа нај-здрава жит в хранителната вредност с минимум калорических количества
  • Утиче на смањење лошег холестерола.
  • Селен је присутан у хељди, која је снажан антиоксидант и омогућава вам да замрзнете процес старења организма.
  • Фолна киселина доприноси правилном функционисању имуног система.

Хељда се разликује по универзалности. Може се куватиса месом, поврћем, печуркама, млеком или скутом.

Савет! Овај производ не изазива алергијске реакције. Када се гаји, хемикалије и генетски инжењеринг се не користе, стога се хељда може препоручити онима који прате њихово здравље.

Перловка

Једна од најстаријих житарица је јечам. Приликом брушења зрна добија се јечам. Овај производ је коришћен у старим временима да се опорави, јер је богат протеинима.

Јечам, поред протеина, садржи влакна, калијум и фосфор.

Одабир каше која се сматра најкориснијом за доручак, вреди пробати јечам. Омогућава вам нормализацију утробе.

Перловков се може сматрати природним антибиотиком. Помаже код многих болести. Овај производ је одличан извор угљених хидрата, тако да се може конзумирати са губитком тежине.

Перловков се може сматрати природним антибиотиком. Помаже код многих болести

Каша има следеће корисне особине:

    Спречава ране боре.
  • Промовише производњу колагена, који вам омогућава одржавање глатке коже.
  • Позитиван утицај на стање косе и коже.
  • Побољшава имунитет.
  • Промовише добро варење.

Корисне компоненте зрна јечма побољшавају заштитне функције организма у борби против вирусних инфекција.

Адвице! Да би јечам био укусан, потребно га је натопити у води не мање од12 сати. На отвореној ватри, каша се кува на чир, а затим се 6 сати пече у воденом купатилу. Кашу можете ставити у лагани штедњак на начин слабости.

Миллет

Просо је користан производ минималне обраде, задржава велику количину влакана.

Када се одлучује која кашица житарица је подвргнута лакој преради и стога најкориснија, вреди изабрати просо. Омогућава добро чишћење црева и уклањање металних соли и шљаке из тела. Сапи помажу да се смањи развој атеросклерозе и утиче на квалитет чишћења крвних судова.

Каша садржи жељезо, цинк и манган, који побољшавају метаболичке процесе.

Просо се сматра веома корисним производом за срце, велика количина магнезијума и калијума је присутна у овој каши.

Каша садржи жељезо, цинк и манган, који побољшавају метаболичке процесе. Такође у саставу постоје супстанце које доприносе уклањању антибиотика, тешких метала и радионуклида из организма.

Просо има наследње предности:

  • је превентивна мјера против зачепљења и природног диуретика.
  • Убрзава зарастање рана и зарастање костију.
  • Смањује ризик од обољевања од кардиоваскуларних болести.
  • Промовише чишћење тела.

Просо може бити произведено са млеком. Такође се кува са месом, пилетином или бундевом.

Савет! У саставу житарица постоје полисахариди, па се не препоручује да се користи за панкреатитис. То је немогућекористити житарице од пацијената са дијабетесом проса.

Кукуруз

Кукуруз није добро познат нашем столу. Али овај производ има одлична својства.

Кукурузна каша позитивно утиче на имуни систем

Кукурузна каша садржи велике количине калијума и магнезијума, што га чини веома корисним за срце. Смањује холестерол и чисти црева.

Кукурузна крупица има следећа својства:

    Има ефекат на нормализацију метаболизма.
  • Има позитиван ефекат на имуни систем.
  • Појачава десни и зубе.

| Приликом кувања, каша не би требало да кува много. Немојте додавати воду током кувања. Вискозне каше се кувају у млеку, а мрвице у бујону или води.

Рице

Пиринач је производ основних потрепштина у многим земљама свијета. Неваљани и смеђи пиринач се сматра најврједнијим.

Овај производ вам омогућава да ефикасно очистите тело од токсина. Рижа каша има својства сорбента, нормализује варење и обавија цревни зид.

Многи спортисти конзумирају здраву кашу као главни извор угљених хидрата.

Рижа каша има својства сорбента, нормализује варење и обавија цревне зидове

Пиринач карактеришу следеће предности:

  • Нормализује притисак.
  • Чисти тело од токсина и шљаке.
  • Промовише побољшањерадни зглобови, пробавни систем и кардиоваскуларни систем.

Смеђи пиринач се може користити за кухање каше у лаганом штедњаку. Крушке треба прво намочити у сланој води сат времена, а затим ставити у лагани штедњак, покрити водом и скухати у каши. Затим се додаје загрејано млеко, со и маслац и стављају у режим слабости.

Адвице! Супстанце у пирини помажу стабилизацији водно-алкалне равнотеже. Зато се рижина вода препоручује за дијареју и цријевне поремећаје. Састав житарица не садржи глутен, па се може дати и малој дјеци.

Лан

Ланена каша има јединствена својства. Лан се сматра непроцјењивим извором младости. Садржи велики број елемената у траговима, посебно калијума.

Лан се сматра непроцјењивим извором младих

Ланена каша се препоручује за побољшање варења. Омотава филм слузокоже.

Адвице! Таква каша се препоручује да се укључи у исхрану код заразних болести. Састав ланеног семена садржи компоненте које инхибирају активност вируса и бактерија.

Највећи штетни калеми

Нема веома корисних житарица, које практично не садрже влакна и имају повишен гликемијски индекс.

Треба истаћи следеће опције:

  • Гриз има висок садржај скроба. Такође садржи мукополисахарид, који није погодан за децуорганизма.
  • Бели пиринач садржи минималне количине минерала и витамина.
  • Не доноси велику корист инстант зоби.

Адвице! Глутен је присутан не само у разним житарицама, већ иу производима од њих. Присутан је у пасти, хлебу, кобасицама и конзервираној храни као адитивима.

Семолина има висок садржај скроба. Такође садржи мукополисахарид, који није погодан за тело детета

Које житарице помажу да се смрша?

Стручњаци на питање: које каше су ефикасне и најкорисније за губљење тежине, одговорите да се састоје од целих житарица, а не дробљених честица.

Висок садржај влакана доприноси постизању сљедећих резултата:

  • Осјећај пунине се дуго задржава.
  • Касхи енергизира и енергизира.
  • Одржавати стабилан ниво шећера у крви.
  • Они су нискокалорични.
  • Поседују многе минерале и витамине.
  • Хељда, бисер јечам и смеђи пиринач сматрају се најбољим кашицама за мршављење.

Житарице које се брзо кувају немају здрава влакна и есенцијалне елементе у траговима, па бисте требали одабрати природне житарице.

Која каша је добра за децу?

На питање која је каша корисна и најбоља за дјецу, постоји неколико одговора. За децу стару од годину дана, хељда и зобена каша се сматрају најкориснијим.

Са предиспозицијом заКашица јечма се препоручује за алергијске реакције
  • Зобена каша је неопходна за вид и добру функцију мозга. Садржи компоненте које јачају капиларе и зидове крвних судова.
  • Многи производи од житарица садрже цинк, који штити од свих врста кожних болести.
  • Хељда је богата калцијумом и гвожђем. Пролећни кашаљ уклања вишак соли из тела.
  • У исто време, кукурузна каша се препоручује за здраве зубе.
  • Важно је запамтити да пиринчану кашу треба пажљиво дати дјеци која имају тенденцију ка констипацији.
  • За осетљивост на алергијске реакције, препоручује се јечма.
  • За нетолеранцију на глутен, вреди конзумирати хељду, пиринач и кукуруз. Ова зрна не садрже ову компоненту.
  • У погледу садржаја протеина, зобена каша и хељда се сматрају најкориснијим. Садржај корисних елемената у траговима је првенствено хељда.

| Не журите да стављате малу децу у шећер и кашу од соли. Истовремено, укусне преференције се лако деформишу. Након што сте пробали заслађену кашу, беба неће јести незаслађену.

Карактеристике кувања

Да би се каша учинила што кориснијом, мора се правилно кухати. Неке суптилности правилне припреме производа помоћи ће да се створи дивно јело:

  • Што је мање обрада, сапница је кориснија. Вриједи користити крупну и крупну зрну.
Да би се постигла максимална корист, крупице треба куватина води
  • Крушке треба темељно опрати. Ово ће очистити зрно од прашине, али неће испирати корисне супстанце.
  • За максималну корист, гриз треба кувати у води.

Диверзификујте укусне додатке менија. Можете користити разноврсно воће, бобице и орашасте плодове.

Редовна конзумација вриједних житарица донијет ће велике користи и здравље тијелу.