Листа производа (табела) за мршављење - Како бројати калорије?

Листа производа за мршављење је од посебног значаја за људе који желе да изгубе тежину или да се одрже у облику

Листа производа (табела) за губитак тежине је од посебне важности за људе који желе да изгубе тежину или да остану у форми. Садржи све хранљиве материје неопходне за нормално функционисање. Многи верују да је једини начин да се смањи тежина да се ограничите на храну што је више могуће. То је неспоразум - тело треба да добије све потребне витамине и једињења да не би искусило стрес. Распон намирница за исхрану је веома велик, а најважније је да их сами изаберете.

Распон намирница за добру исхрану је веома велик, главна ствар је да их правилно изаберете за себе

Корисни угљени хидрати за потпуно функционисање тела

Шта знамо о угљеним хидратима? Угљени хидрати се конзумирају много брже него сва друга једињења. Они учествују у скоро свим процесима тела, подржавајући његове главне функције:

  • Одржавати имунитет на одређеном нивоу.
  • Део ћелије.
  • Учествујте у синтези нуклеинске киселине.
  • Регулисати метаболичке процесе.
Угљени хидрати чине скоро половину калорија које улазе у тело заједно са храном. Дакле, први задатак за оне који желе да изгубе тежину је контрола угљених хидрата који се производе и конзумирају током дана. Ако нема могућности за физичку вјежбу, онда је то једини начин на који се може носитипроблем.

Дакле, први задатак за оне који желе да изгубе тежину је контрола угљених хидрата произведених и конзумираних током дана

Савет! Да не би стално пратили потрошњу угљених хидрата, боље је користити храну са садржајем угљених хидрата на почетку дана. Тако ће њихова потрошња до краја дана бити максимална.

Смањење телесне тежине ће се појавити када се користи 50 грама хране која садржи ову хранљиву материју. Стабилност даје 100-200 грама, али велика количина ће довести до скупа масе. Да бисте што прецизније одредили које намирнице користите, морате знати њихов садржај калорија.

Списък на продукти за отстъпване на тегло, съдържаси угљикохидрати в таблица:

Хранителни продукти Калорије на 100 грама Съдържание на угљикохидрати в 100 грама
Рице 372 88
Пшенична брашна 350 80
Бели хлеб 233 50
Кукурузне пахуљице 368 65
Кухани Макарони 117 25
Цреам Цаке 440 68
Пастри 527 55
Природни млечни сладолед 167 25
Кефир 52 10
Свињска кобасица 300 25
Печена печена риба 196 10
Похована риба 228 12
Црвено вино 68 20
Милк Цхоцолате 529 60
Пиво 32 10
Шећер 394 105
Мармелада 261 70
Мајонеза 311 15

Ова листа је много дуља. Овдје су најпопуларнији производи које људи користе сваки дан или у великим количинама. У исто вријеме угљикохидрати би требали бити разнолики по својим врстама. Не допуњавајте дијету једним производом.

Основни протеин за тело

Протеин је неопходан нутријент за изградњу мишића и одржавање његовог тона. Многе намирнице садрже бјеланчевине, које се конвенционално дијеле на „десно“ и „погрешно“.

Неки производи могу да садрже неефикасне протеине које тело не апсорбује и не уклања, па се депонују у масном ткиву тела. Листа је јунк фоод:

  • Сендвичи са различитим врстама кобасица.
  • Ракете за кромпир или тестенине.
  • Суши.
  • Фаст Фоод.

Важно! Исхрана треба да буде разноврсна. Не треба потпуно искључити месо, замјењујући га млијечним производима. Поред протеина, храна садржи и друге хранљиве материје потребне за организам.

Боље је јести више једноставних протеина који ће имати користи. Ово су:

  • Кувана или печена пилећа прса.
  • Бееф Боилед Бургер.
  • Кувана кокошја јаја.
  • Слани филе лососа.
Боље је јести вишеједноставни протеини који ће имати користи

Спортисти узимају "користан" протеин у облику протеина у праху. Ово треба урадити пре и после физичког напора. На дан, просечна особа треба да конзумира најмање 100 грама протеина. Листа протеинских производа за мршављење у табели:

\ т \ т Месо месо
прехрамбени производи Съдържание на протеини в 100 грама
Јетра говеда18
Месо из Турске 22
Пилеће месо 20
Раббит 20.7
19
Раж Бреад 4.7
Орах 14
Муффин 7.6
Зобена каша 11
Пасуљ 22.5
Милк 2.8
Скуша 18

Резимирајући ову ставку, желио бих нагласити да све зависи не само од врсте меса и производа, већ и од начина припреме. Ако је храна печена или предебела, садржај калорија у храни ће се повећавати неколико пута. Боље је кухати или паре. Дакле, протеинска једињења ће задржати структуру.

Поставите сложене угљене хидрате у уравнотежену исхрану

Сматра се да је најопаснији непријатељ у борби против гојазности управо сложени угљикохидрати. Сложени угљени хидрати су они хемијски елементи који стварају позитивно окружење у којем се масти и протеини разлажу. Доприносе њиховој квалитетној асимилацији.

МногоНутриционисти препоручују да се сложени угљикохидрати додају у исхрану како би се убрзали метаболички процеси.

Таблица с списком продуктов сложенних угљикохидратов дла отсутствие:

\ т
Цатегори Продуцт Феатуре
Поврће Шаргарепа, краставци, репа, купус свих врста, кромпир, бундевеБогата влакнима, скробом и гликогенима
Зелени Целер, зелена салата, спанаћ, лук, бели лук
Воће Јабуке, брескве, крушке, лимун, наранџа, грејп, нара Најбоља опција била би она која садрже најмање шећера
Берриес Грожђе, малине, огрозд, дуње, смокве, рибизове било које врсте
Житарице Пшеница, хељда, раж, овас Огромне количине влакана и витамина који доприносе бољој апсорпцији других хранљивих материја
Легуминозе Лећа, грашак, пасуљ
Пиће Црно вино, сок од парадајза, сокови од воћа и поврћа Промовисање акумулације "позитивних" угљених хидрата
Свеетс Мармелада, марсхмаллов, марсхмаллов, тамна чоколада Одржавати ниво угљених хидрата у норми и истовремено неће изазвати нагон да једу слаткише
​​

Поред ових производа, млечне производе треба јести. Изузетно се уклапају ниско-масне сорте сира, млека, свјежег сира, павлаке и врхња. Потпуно ниског садржаја масти боље је не користити - од њих.апсолутно нема смисла.

Вјерује се да је најопаснији непријатељ у борби против гојазности управо сложени угљикохидрати

Сумирајући, треба рећи за производе од кобасица, они су једноставно - за њих и претежак. Често се кобасице, кобасице конзумирају са хлебом и сиром - то су додатни угљени хидрати, који се из неког разлога нико не рачуна.

Спори и брзи угљени хидрати за губитак тежине

Спори и брзи угљени хидрати се одређују брзином одвајања протеина и масти, претварајући се у глукозу. Тако се контролише снабдевање „слатког“ састојка за мозак и јетру. Због тога је важно да се њихов број у телу одржи у највећој мери.

Почнимо редом, прво морате одредити које производе и у којој количини морате свакодневно користити како бисте одржали њихов ниво у хармоничној комбинацији с другим храњивим тварима.

Сок съдържа към брзата дигестија на храни

Тип! Храна са високим гликемијским индексом је извор брзих угљених хидрата, али по садржају су нездрави - то је храна за одмор.

Листа производа са спорим угљеним хидратима у табели за губитак тежине и иста листа производа са брзим угљеним хидратима за губитак тежине у табели:

\ т \ т \ т
Слов гликемическиј индекс Фаст гликемическиј индекс
Парадајз, броколи, лук, купус 10 Печени или пржени кромпир 95
Краставци, кајсије 20 Пиринач, бели хлеб, кувани кромпир 90
Маслине, маслине, кечап 15 Пастернак, пудинг, целер 85
Шаргарепа, наранџа, кобасица 35 Багелс, багелс, попцорн 70
Квасс, вино, сир, кефир 30 Ласања, крофни, вафли 75

За људе који изгубе тежину без вежбања, боље је користити споре угљене хидрате. Брзо се уклапају они који активно похађају тренинге и граде мишићну масу. Житарице и кувано месо су велики.

Нискокалорична храна

Тренутно постоје многе технике које гарантују позитиван резултат у процесу губитка тежине. Али не могу све дијете и уравнотежена исхрана помоћи у сагоревању калорија.

Важно! Нису све намирнице које се кувају или пеку у пећници на пари ниске калоријске.

Па идемо!

Нискокалорична храна може бити укусна и здрава. Многе од њих су приступачне. Листа нискокалоричних производа за мршављење у табели:

\ т \ т \ т \ т .
Продуцт Калорије
Броколи 33 Може се користити у куханим и сировим. Садржи многе додатне минерале и витамине
Шаргарепа 35 ЈедитеМожете у било ком облику: пржити, кухати, без кувања. То је извор многих корисних супстанци
Цхили 20 То је веома оштар производ, стога се у процесу употребе јавља брзо засићење. У малим количинама, позитивно делује на скоро све системе тела
Артичока 40 Богат калијумом, калцијумом, магнезијумом. Промовише бољу пробаву. Корисно је за дијабетичаре, али има много случајева нетолеранције, тако да је исхрана вредна у ограниченим количинама
Теа: црна, бела, зелена 0 Смањује апетит, је превенција многих болести, посебно гастроинтестиналног тракта

Ова храна има масу позитивних ефеката који садрже приближно 40-50 калорија на 100 грама производа. Нискокалорична храна укључује следеће:

  • Свежи краставци, кисели купус, ротквице, шпароге, зелени лук.
  • Грејпфрут, лимун, наранџа.
  • Лубеница, трешња, купина, дуња.
Нискокалорична храна може бити и укусна и здрава

Нискокалорична храна укључује богату храну која се може конзумирати скоро сваки дан. Број калорија је 40–60 јединица по 100 грама:

  • Пилећи филе, немасно говеђе месо, пуреће месо.
  • Лигње, шкампи, немасне и црвене врсте рибе.
  • Млечни производи без масти.
  • Пастила, марсхмаллов, мармелада.

Додати јелусветлији укус, можеш да попржиш поврће са месом. Лагано кухање искључиво на маслиновом уљу такођер не повећава калоријски садржај посуђа.

Једноставни угљени хидрати за губитак тежине

Једноставни угљени хидрати су група моносахарида и дисахарида. Велики плус једноставних хранљивих састојака у овој групи је да их тело веома брзо обрађује. Ова опција је свакако погодна за људе који воде сједећи начин живота, али у исто вријеме сањају о губитку тежине.

Адвице! Чак и ако се једноставни угљикохидрати обрађују без додатног физичког напора, ипак треба да урадите барем гимнастику или јогу како бисте убрзали процес.

Опште категорије намирница које садрже једноставне угљене хидрате: млеко, воће, поврће, пециво и печење. Листа производа са једноставним угљеним хидратима у табели за мршављење заузима водећу позицију.

Једноставни угљени хидрати су група моносахарида и дисахарида. Велики плус једноставних хранљивих састојака у овој групи је да их тело веома брзо обрађује

Разноликост је једноставан оброк који сви воле, али, нажалост, не ограничава количину:

  • Мед;
  • Шећер;
  • Јам;
  • Газирана пића;
  • Слатки плодови;
  • Слатко поврће;
  • Бели хлеб.

Неограничена конзумација једноставних хранљивих састојака у овој групи представља претњу у облику прекомерне тежине.

Масти за мршављење

Са великим опрезомМасти су оне које желе да изгубе тежину или да остану у форми. Управо ова хранљива материја учествује у основним процесима раста и развоја тела. Ако потпуно елиминишете производе који га садрже из исхране, онда можете имати огромне здравствене проблеме.

Не сме възможно да се машините извършат от прехрана. Боље је ограничити њихов број на дневну стопу, која је 30-40 грама

Да не би добијали на тежини, требало би да изаберете здраве масти које тело лако апсорбује. Ово је једино исправно рјешење и природно је упустити се у паралелне физичке активности.

Листа производа са масти за мршављење у табели:

\ т \ т \ т
Продуцт Феатуре
Јагњетина и свињски стомак
Телетина, говедина
Велика количина липида
Више масти
Орах Сваки тип ораха садржи корисне елементе који повољно утичу на све функције тела
Екстра дјевичанско маслиново уље Има антиоксидативно дејство, побољшава метаболизам
Биттер Цхоцолате Убрзава метаболичке процесе. Контрола главне употребе

Ни у ком случају не би требало искључити масти из исхране. Боље је ограничити њихов број на дневну стопу, која је 30-40 грама.