Лица за лице - најбоље вежбе, препоруке и видео снимци

Фитнес за лице помоћи ће да се ослободимо бора, као и успоримо процес деформације овалног лица

Фитнес за лице, чији је видео приказан у чланку, неопходан је свакој жени. Систематски тренинзи пружају могућност да се ослободите бора, као и да успорите процес деформације овалног лица.

Захваљујући способности за лице, можете вратити еластичност мишићима

Ефекат фитнес лица

Да би изгледале млађе, жене прибјегавају различитим триковима. Употреба бројних крема за лице дизајнираних да влаже, глади и негује кожу вредним супстанцама, "лепотним снимцима" и лифтингом лица. Међутим, све то у неким случајевима даје само привремени резултат. Зашто се то догађа? Све је веома једноставно: креме имају само површински ефекат, док је процес старења првенствено повезан са губитком оригиналног тона мишића. И мишићи, као што је познато, задржавају свој облик само ако су подвргнути редовним оптерећењима.

Захваљујући способности за лице, можете вратити еластичност мишићима. Ако редовно вежбате, ефекат неће бити спор до чекања: изгледат ћете много млађе, и стога привлачније.

Савет! Главна ствар је вера у резултат. Будите сигурни да ћете успети и за неколико недеља почети ћете примати комплименте!

Ако редовно вежбате, ефекат неће дуго трајати: изгледат ћете много млађе, и стога привлачнији

Када требате почети?

Златно правило бриге о себи каже: "Што пре то боље". На крају крајева, превенција је увек ефикаснија од бављења последицама. У правилу, жене не проналазе времена да се брину о себи: у почетку се чини да су први знаци старења још увијек далеко, па се превише труда одузима радом и породицом. И сада одраз у огледалу престаје молити: боре, "насогубки", вране ноге у угловима очију.

Најбоље је почети вјежбати кондицију за особу у доби од 18-20 година. Тада ће се ефекат постепено акумулирати, а до 30 ћете изгледати много млађи од ваших вршњака. Креатор једног од система фитнеса за лице Алиона Россосхинскаиа тврди да је било неопходно почети „већ јуче“: што раније почнете вежбе, резултат ће бити израженији. Међутим, никада није касно за почетак вежби: у сваком случају, брзо ћете приметити позитиван ефекат.

Адвице! Покушајте да радите вежбе у добром расположењу. То ће их учинити још ефикаснијим.

Најбоље је да почнете да вежбате кондицију за лице у доби од 18-20 година. Тада ће се ефекат постепено акумулирати, а до 30 ћете изгледати много млађи од ваших вршњака

Фитнес за лице са Аленом Россосхинскаиа

Алиона Россосхинскаиа не обећава чуда: старост се не може добити. За 50 година, нико не изгледа као млада девојка. Међутим, ако редовно изводите предложене вежбе, онда чак и за 80 година ћете имати напете контуре лица, а опуштени образи и дубоки назолабијски набори, насупрот томе, неће се појавити.

Вежбе треба да се спроводе редовно: само у овом случају ће донети резултате. Не заборавите на уобичајену његу: креме, маске и редовно чишћење. Поред тога, има смисла комбиновати фитнес са различитим салонским процедурама.

Адвице! Одмах након завршетка одабраног сета вежби, приуштите себи шољицу кафе или топлу купку. Захваљујући томе, у подсвести ће се формирати позитивна асоцијација између вјежби и угодан потицај за вас.

Погледајте како се вежбе изводе, можете у овом видеу:

Како правилно изводити вјежбе?

Да би вежбе донеле жељени ефекат, морате следити низ правила:

  • Вјежба треба бити испред огледала. То ће вам омогућити да радите вјежбе исправно и контролирате себе;
  • Вежбе се изводе два пута дневно: ујутру и увече;
  • Током вјежбе, требате се у потпуности концентрирати на своја осјећања: ни у ком случају не смијете бити ометани;
  • У случају нелагодности, не можете радити вјежбе;
  • Строго је забрањено превише растезати кожу: у овом случају ризикујете да зарадите нове боре, а не да се ослободите постојећих недостатака;
  • Цјелокупни комплекс би требао бити потпуно изведен чак и ако вјежба укључује подручја лица гдје нема промјена везаних за старост.

Адвице! Препоручљиво је да вежбе обављате приватно: током сесије можете изгледати прилично забавно.​​

Строго је забрањено превише растезати кожу: у овом случају ризикујете да зарадите нове боре, а не да се ослободите постојећих дефеката

Вежбе за горњу половину лица

Прије свега, треба се мало загријати: као и прије тренинга снаге у теретани. Комплекс почиње благим гребањем скалпа. Изводи се врховима прстију, потребно је кретати се од храмова и потиљка до круне. Вежбање ће вам помоћи да се развеселите, подесите да извршите наредни комплекс, као и да побољшате боју вашег лица.

Затим, можете почети да активирате тело. Основа ове вежбе је оријентална медицина: верује се да су биолошки активне тачке концентрисане на људској аурикули, чија стимулација доводи до побољшања функционисања унутрашњих органа. Ушне шкољке треба трљати и пити у различитим правцима.

Након мљевења ушију, то је преокрет вјежбе обрва и чела. Притисни прсте на чело и покушај се намрштити. Укупно је потребно направити 20 таквих "приступа". Вјежба вам омогућава да учините кожу чела глаткијом, подигните капке и затегните постојеће боре.

Да би кожа на капцима била еластична, потребно је притиснути подручје испод очију јастучићима прстију и чврсто стиснути очи својом снагом. Мораш да издржиш на тај начин 20 секунди.

Притисни прсте на чело и покушај да плетиш обрве. Укупно, потребно је направити 20 таквих “приступа”

Вијеће! Послезавршите вежбе, нанесите маску за затезање или тонирање на лице.

Вежбе за доњу половину лица

За обнављање контура лица и спречавање назолабијалних набора, препоручује се следећа вежба. Стисните кожу ваших образа чврстим длановима, а затим покушајте да надувате образе. Након тога, велики удубљења ходају низ образе од углова усана до јагодица. Кожа при истезању не би требала бити!

Да бисте побољшали контуру усана, замислите да изговарате звук „О“. Повуци усне напред колико год можеш, остани у том положају 40-50 секунди.

Можете се отарасити друге браде тако што ћете редовно понављати следећу вежбу. Ставите песнице испод браде и лагано притисните. У овом случају, глава се не може помакнути. Вежбе морате поновити 20 пута.

Савет! Да би кожа и мишићи били боље снабдевени кисеоником, они би требало да буду ангажовани у добро проветреном простору.

Длановима чврсто притисните кожу образа, а затим покушајте да надувате образе

Фацебоок и Еугене Баглик

Евгенија Баглик је креирала ауторове вежбе за лице, које је веома популарно међу женама које дуго желе да сачувају лепоту и младост. Систем се доказао са најбоље стране: многи људи означавају почетак прилично брзог ефекта.

Најпопуларније вежбе Еугена Баглика можете видети ако посетите ИоуТубе канал:

Регуларна градња лицаомогућава вам да остварите следеће циљеве:

  • Уклањање постојећих бора и спречавање појаве нових;
  • Одлагање "кеса" испод очију;
  • Повећати еластичност зигоматичних мишића;
  • Слобода од дупле браде и назолабијалних набора;
  • Стварање привлачног облика лица.

| Учините вежбе за ваше омиљене мелодије!

Основни принципи фитнеса код Еугена Баглика

Резултат редовних вјежби које је развила Еугениа Баглик је због чињенице да се мишићи и кожа лица боље опскрбљују кисиком. Ово повећава тонус мишића и побољшава тен.

Да би се постигао резултат, морате се придржавати следећих правила:

  • Неопходно је да се ангажује систематски, без одлагања вежби за касније, без доброг разлога;
  • Током масаже лица, користите природна, висококвалитетна уља која не садрже вештачке ароме;
  • Током вежбања и масаже, и лице и руке треба да се оперу;
  • Вјежбе не смију узроковати бол и нелагодност;
  • Пре него што кренете у изградњу лица, консултујте се са својим дерматологом за могуће контраиндикације.
Неопходно је да се ангажује систематски, без одлагања вежби за касније без доброг разлога

Савет! Ако, пре него што почнете са вежбама, упалитеаромалампу, можете комбиновати лице фитнесс са ароматерапијом!

Вежбе за контуру очију

Да би се спречило проглашавање очне капке и боре испод очију, препоручују се следеће вежбе:

  • Трепери интензивно неколико секунди;
  • Направите неколико кружних покрета главе у једном или другом правцу;
  • “Нацртај” очи осам, а да и даље држиш главу;
  • Притиснути два прста на углове ока и покушати отворити капке што је могуће шире, а затим трептати. У овом случају, обрве не морају да се померају;
  • Причврстите два прста на углове ока. Отворите очи што је могуће шире, покушајте да видите плафон, док лагано повлачите доњи капак;
  • Ова вежба вам омогућава да увећате очи. Отворите капке што је могуће шире, останите у том положају 15 секунди. Поновите вежбу неколико пута дневно.

Када запамтите све вежбе и потребу да их урадите пред огледалом, нестаје, моћи ћете да се пријавите за фацебоок и да се окупате.

За време вежбања и масаже, лице и руке треба да се оперу чистом

Вежбе за усне

Ове вјежбе ће ослободити боре и дати вашим уснама привлачнији облик.

  • Удари своје опуштене усне, изговарајући звук "П". Ово је загревање које ће вас припремити за следеће вежбе;
  • Стави дланове на углове усана, чврстопритискањем. Направите покрет као да шаљете пољубац, са угловима усана да се фиксирају;
  • Ова вежба ће помоћи да се избегне испадање углова усана. Прстима подигните углове уста, фиксирајте прсте на највишој тачки. Након тога подигните углове усана помоћу мишића лица, одуприте се прстима;
  • Отворите уста на такав начин да она поприми облик овала. Прстима стисните углове уста и направите покрет који имитира рибу: или истегните усне, а затим их спустите. Само усне раде, образи морају бити потпуно опуштени.

Савет! Узмите редовне фотографије свог лица: упоређујући фотографије, можете видети резултате ваших напора!

Вежбе не треба да изазивају бол и нелагоду

Вежбе за побољшање контура лица

Захваљујући редовној примјени ових вјежби, можете спријечити деформације лица контура лица.

    Следећа вежба ће помоћи да се побољша тон мишића образа. Извуците уста са словом "О". Ставите индексне прсте у уста тако да затворите целу доњу дентицију. Померањем мишића образа, покушајте да померите прсте по језику. Поновите вежбу неколико пута;
  • Да би се створила предивна линија јагодица, проширити уста словом "О" и ставити индексне прсте испод горње усне под лаганим углом. Спустите прсте док померате мишиће горње усне. Треба да осетите напетост око носа: то је сигнал да се вежба изводина прави начин;
  • Ова вежба такође доприноси стварању лепих јагодица. Извуците уста са словом "О". Стојте пред огледалом, покушајте, не помажући се прстима, да зигоматичне мишиће затегнете у подручје око очију. Углови уста не би требало да раде.

Савет! Пазите на кожу: Фацебоок није тренинг снаге. У сваком случају не истегните кожу.

Пре него што кренете у изградњу лица, требало би да се консултујете са дерматологом за могуће контраиндикације

Скулптура лица лифтинг са Галином Дубинина

Захваљујући комплексу вежби од Галине Дубинине моћи ћете да одбијете пластичну хирургију и скупе салоне: многе жене које се баве овим системом примећују прилично брз и приметан ефекат.

Основна идеја фацелифта је да делује на дубље слојеве коже, због чега долази до ефекта подмлађивања. Нема контраиндикација за комплекс вежби, тако да свака жена може да подиже лице, без обзира на старост и здравствено стање. Поред тога, фацелифт има тоничко дејство на тело као целину, што га разликује од других система за подмлађивање фитнеса.

Погледајте како се вежбе изводе, можете у овом видеу:

Адвице! Ако сте недавно имали пластичну хирургију, одложите наставу пола године.

Вјежбе Галине Дубинине

ТоДа би се спречило да се кожа на врату спусти, треба да урадите ове вежбе:

  • Лези на леђа. Подигните главу колико год можете. Поновите вежбу 15-20 пута;
  • Прихватите “фетални” положај, повлачећи кољена према вама. Стој мирно један минут.

Да би се отарасили друге браде:

  • Баците главу уназад, покушавајући да додирнете врх језика до браде;
  • Отворите уста, померите језик према напријед, затим горе.
Ове вјежбе морају се поновити 15-20 пута.

Да ојача капке:

  • Подигните обрве, погледајте горе. Почните трептати доњим капцима, бројећи до двадесет;
  • Да бисте се ријешили бора око очију, истегните очи према сљепоочницама и трепните неколико минута.
Главна идеја фацелифтинга је да делује на дубље слојеве коже, због чега долази до ефекта подмлађивања

Да би образима дали тон и еластичност:

  • Продужите доњу вилицу. Ставите доњу усну на горњу усну, а затим их замијените. Потребно је да поновите вежбу 20 пута;
  • Стисните усне што је више могуће, прстима притисните углове. Почните да се напрезате и опустите усне. Морамо направити 20 таквих "приступа".

Унапређење контура лица:

    Смиле 20 тимес. Ставите прст на квачицу изнад горње усне и осмехните се још 16 пута;
  • Притисните горњу усну зубима и осмехните се још 16 пута.

Адвице!​​ Верујте у себе! Можете постићи било који циљ акоЖелим га стварно.