Модерна женска торбица црвена (50 фотографија) - Како одабрати и гдје купити?

Црвени женски новчаник је персонификација стила

Према Фенг Схуи, женски црвени новчаник је повезан са енергијом новца. Али, да би у њему увијек имали велике рачуне, не само да би изгледао атрактивно, већ би се требао израдити и од издржљивих и поузданих материјала. Данас описујемо најпознатије брендове који се баве производњом таквих производа.

Па идемо.

За самоуверену жену, не само дизајн ове додатне опреме је неопходан, већ и свест о бренду
Јефтин новчаник купљен негде на тржишту може бити погодан за МцДоналд'совог запосленика, али неће додати чврстоћу модерне пословне даме
Женски новчаник треба увијек бити у савршеном стању

) Топ 8 женских црвених новчаница

За жену самопоштовање, битно је не само дизајн ове додатне опреме, већ и свијест о бренду. Јефтин новчаник који се купује било гдје на тржишту може бити погодан за МцДоналдс запосленика, али то не доприноси чврстини модерне пословне даме. Представљамо вам Топ 8 најпопуларнијих женских новчаника:

  • Цханел:пошто је црвена боја значајна за ову компанију, започет ћемо опис са њом;
  • Хермес:прибор са металним словом "Х" овог бренда, укључујући новчанике, су међу најпрепознатљивијим;
  • Тренер : позната америчка компанија се специјализиралаелегантна и врло квалитетна одјећа од праве коже;
  • Томми Хилфигер : иако су стилски производи култног америчког дизајнера дизајнирани за практичне пословне људе, постоји неколико оригиналних црвених модела међу торбицама класичног облика;
Ред за Цханел је оријентир, тако да су такви додаци у свакој линији марке
Хермес: прибор са металним словом "Х" овог бренд, укључујући новчанике, спадају међу најпрепознатљивије
Тренер: позната америчка компанија специјализована је за елегантну и врло квалитетну кожну галантерију
Томми Хилфигер: иако су стилски производи култног америчког дизајнера дизајнирани за практичне пословне људе, међу новчаницима класичне форме постоји неколико оригиналних црвених модела
  • Хуго Босс : се красота на немскиот производител се одликује и по беспријекорниот квалитет; упркос почетном фокусу на мушки део становништва, компанија производи владаре за жене; Међу њима је само неколико црвених новчаника, али њихов дизајн и облик су беспрекорни;
  • Боттега Венета:Предприатие специализируетса в производствените лукс отделки из кожи специального, заводного ткања;
  • ЈЦЦС:компаниа из Хонгконг специализирана за модели от средни ценовни категории на специални "завод" за нафта;
  • Лаббра:релативно јефтини, али висококвалитетни производи од природног и вештачкогкожа са елегантним оковом.
Хуго Босс има само пар црвених новчаника, но њихов дизајн и облик су беспријекорни
Боттега Венета: твртка је специјализирана за производњу луксузне робе од кожа специјално замршено ткање
ЗККС: компанија из Хонг Конга специјализована је за моделе средње класе специјалних "уљаних" прелива
Лаббра: релативно јефтини, али квалитетни производи од коже и умјетне коже с елегантним оковима

Савјет! Ако одлучите да купите скупи црвени женски новчаник направљен од праве коже, зауставите се на лакираном - то ће трајати много дуже.

Цханел

Први производ, који је Цханел објавио 1924. године, био је богат црвени руж. Заиста, према оснивачу компаније, Габриелле Цханел, црвена је боја самог живота. Природно, богата гримизна или пригушена нијанса бургундског вина присутна је иу многим моделима елегантних и елегантних новчаника.

Засићене гримизне или пригушене нијансе бургундског вина присутне су у многим моделима елегантних и елегантних новчаника.
од коже јагњетине, теле мат или лакиране коже егзотичних животиња
Мање скупи предмети направљени су од платна, жакарда или марока
76) Препознатљиви знак Цханела свакако мора бити присутан на производу

Распон цијенадовољно велик. У производњи елегантних торби и новчаника користе се различите врсте коже: од јагњеће коже, мат кожа или лакиране до коже егзотичних животиња. Мање скупи производи направљени су од платна, жакарда или марока.

Логотип компаније никада није стављен у први план - на крају крајева, произвођач покушава да избегне било какву претенциозност. У већини производа, Цханел натпис је утиснут на кожи унутар торбице или утиснут на додацима причвршћеним за облогу. Цханел посвећује озбиљну пажњу функционалности својих производа. Било која торбица има хрпу одјела и отделцхиков: за велике рачуне, картице и одвојене за тривијалност.

7 500–25 000 р.

В већини продуктов, Цханелов натпис је утиснут на кожи унутар торбице или отиснут на додацима причвршћеним за облогу
Цханел посвећује озбиљну пажњу функционалности својих производа
Вса коробка има группа отделчиков и отделцхиков: за големи записи, карточки и отдельчики дла малих предметов
Етот додатак знак доброг укуса

Тип! Питхон кожни новчаници не изгледају превише поуздано и превише меко. Међутим, такви производи су изузетно чарапе и не боје се никаквих спољних утицаја.

Хермес Женски црвени новчаник

Ермеова црвена или барем наранџаста додатна опрема не може бити, јер њена корпоративна боја је наранџаста. Облик свих новчаника које је произвела ова француска компанијакласично: ово је стриктни правоугаоник димензија 20к10 цм или нешто мањи. Део канцеларија за папирни новац је компримован, а други остаје отворен. Пошто је у наше време живот без банковних картица једноставно немогуће замислити, чак 8 џепова се издваја за њихово складиштење. Хермес не пушта производе од кожне замене - само кожу врхунског квалитета.

Ерме једноставно не може имати црвену или бар наранчасту додатну опрему - на крају крајева, њена корпоративна боја је наранџаста
Облик свих новчаника произведених овим француске фирме, класична: то је строги правоугаоник димензија 20к10 цм или нешто мање ) Модели изгледају веома елегантно, иако имају минималан декор. Име бренда - слово "Х" - је незамењив елемент сваког спајала. Мали уредан лого компаније у облику коњских сањки - на крају крајева, у далекој 1837. години, бавила се израдом опреме за јахање и вагоне - лепрљао се непосредно изнад натписа Хермес. Сорта у колекцији доноси управо боју: увек је богата, сочна и привлачи очи.

Имајте на уму да чак ни на званичном сајту никада не постоје попусти, тако да Хермесови производи који се продају превише јефтино треба да буду упозорени. То не чини компанију и прибор златне боје - само металик бојама. Изузетак су можда само модели направљени по наруџби.

Цена: 8 500–24 000 р.

Моделиони изгледају веома елегантно, иако имају минимални декор
Имајте на уму да чак ни на званичном сајту никада не постоје попусти, стога би Хермесови производи који се продају превише јефтино требали бити упозорени

| Сматра се да би торбица требала бити прилично гломазна - ако умањите достојанство новчаница, безбрижно их савијате, иначе бисте се могли увриједити и напустити свој живот.

Цоацх

Класични стилови су комбиновани са дизајнерским новчаницима различитих облика и величина. Црвени, црвени, вишње, сочни црвени новчаници, равни и волуминозни, велики и минијатурни, могу имати најекстравагантнији облик - од класичног правокутника до квадрата, овалног или чак полигона.

Класични стилови су раме уз раме са дизајнерским новчаницима различитих облика и величина
Тренер ажурира своје колекције скоро месечно
Тренерске колекције су обимне, тако да сваки мода може да изабере модел који им се свиђа

Тренер ажурира своје колекције скоро месечно. Можете изабрати привлачан модел са гримизним кожним украсом од скерлета, украшеним заковицама дуж ивице или се задржати на елегантном рељефном тамноцрвеном производу са уредном бравом у облику две куглице на металном оквиру, купити торбицу са магнетном или портфолијском бравом са копчом појаса фор иоу. За љубитеље оригиналних форми можемо препоручити моделе без оквира у облику торбе.

Адвице! Новчаник требабити довољно тешко. Иначе ће чак и најквалитетнија кожа брзо изгубити своју визуелну привлачност, а на њој ће се појавити набори. Превише густ производ за куповину, такође, за било шта - јер на местима наборима, на крају се распрсне.

Поред коже, и то је идеално, јер се у производњи одбацује и до 70% овог материјала, Цоацх производи јефтиније плетене торбице од жакарда, најлона, ПВЦ-а и полиестера. Симбол марке - 2 слова “Ц”, окренуте једна према другој, може се поставити на унутрашњу или спољашњу страну производа. Сваки модел увек има свој број, који је причвршћен за облогу.

Цена: 3,900–21,000 п.

Поред коже, и то је идеално, јер се 70% овог материјала одбија у производњи, Цоацх производи јефтиније плетене новчанике од жакарда, најлона, ПВЦ и полиестера
145)
Симбол марке - 2 слова "Ц", окренуте једна према другој - може се поставити на унутрашњи или спољашњи део производа
Сваки модел увек има свој број, који се веже за облогу
Новчаник мора бити довољно чврст. Иначе ће чак и најквалитетнија кожа брзо изгубити своју визуелну привлачност, а на њој ће се појавити набори

Савјет! Препоручује се да носите црвену торбицу за активне и мотивисане људе - само у овом случају ова боја ће допринети повећању финансијске позиције. За мирнију природу, боље је изабрати златну или наранџасту - ове две боје су такођемогу привући велике новчанице.

Томми Хилфигер

Бренд Томми Хилфигер је симбол класичног америчког стила, енергије и подухвата, слободе и оригиналности. Он има највећу популарност међу млађом генерацијом, желећи да прати и најмању модну промену.

Бренд Томми Хилфигер је симбол класичног америчког стила, енергије и предузетништва, слободе и оригиналности
Најтраженија је код млађе генерације која жели да прати за најмањих модних промена
Само црвени новчаници дизајнера Томми Хилфигер су више од 10

Само црвени новчаници дизајнера Томми Хилфигер су више од 10. гримизни минијатурни новчаник с натписом Томми, слово “о” у којем се замјењује жигосано срце. Облик строже торбице засићене црвене боје је близу правокутника. Производ је направљен од рељефне праве коже, учвршћује се снажним затварачем и има 6 држача за картице, 5 целих одељака за папирне ноте и један мали џеп на затварачу.

4,900–10,900 п.

Познат арки гримизни минијатурни новчаник с натписом Томми, у којем је слово „о“ замијењено маркираним срцем
до правоугаоника
У моделима који се називају европски, џеп новчића има минималну величину и причвршћен је патентним затварачем или затварачем

Савет! Бмодели, названи европски, џеп за кованице има минималну величину и затварач или копчу. Овај стил је боље одабрати у случају да често плаћате картицом, а ситница, ако је потребно, је изузетно ријетка.​​

Хуго Босс

На тржишту ова немачка компанија обезбеђују 2 бренда: Хуго и Босс. Свака од њих производи сопствене производне линије: од свакодневног, премиум модела до елитних. Приликом шивања користе се скупоцјени материјали који се производе у најпознатијим светским предузећима, укључујући и специјално направљену кожу од јагњади узгојене само на алпским ливадама Енглеске и Немачке.

Приликом шивања користе се скупи материјали који се производе на најуспешнијим светским предузећима
Кожа специјалне производње добијена од јагњади узгојене само на алпским ливадама у Енглеској и Немачка
Клијенти компаније су руководиоци, предузетници и политичари који посебну пажњу посвећују статусу

Чак и женски црвени новчаници имају класичан стил. На крају крајева, клијенти компаније су менаџери, предузетници и политичари, који посебну пажњу посвећују статусу.

Цена: 5 500–21 000 п.

| Ако често излазите у јавност, саветујемо вам да останете на великом новчанику опремљеном одвојивом ручком која може да стане не само за новац и банковне картице, већ и за паметни телефон.

Боттега Венета

Већ 1966. године радили су обртницифабрика је измислила специјално ткање кожних остатака, касније названо интрецциато. То што је до данас главна карактеристика овог бренда. Сав рад се обавља ручно - може потрајати 1-2 дана да се креира само једна инстанца Боттега Венета.

Већ 1966. године мајстори који су радили у фабрици измислили су специјално ткање од кожних остатака, касније названо интрецциато
. - може бити потребно 1-2 дана да се створи само један Боттега Венета

Занимљиво је да нити један производ ове марке нема лого - он једноставно не постоји у природи. Власници компаније су сматрали да само одличан квалитет треба да постане визит карта њихове робе.

Боттега Венета црвени женски кожни новчаници имају неколико модела. Могу бити у облику буре или се могу изводити у уобичајеном класичном облику.

Цена: 3 500–12 000 р.

Занимљиво је да не постоји лого на било ком производу ове марке - он једноставно не постоји у природи
Власници компаније су сматрали да је њихова визит карта производ треба да буде само одличног квалитета

Савет! Стари новчаник не треба бацати. Она мора бити смјештена на скровитом мјесту код куће у источном дијелу са прилично великим рачуном. У новом мјесецу, тај новац мора бити утрошен на поклоне за вољене, ау новчанику се додаје нови новчић већег достојанства. Ако сте ипак одлучили да се растанете са овом додатном опремом, немојте је однети у смеће,али боље спали - ватра ће очистити све негативне.

ЈЦЦС

Компанија која се налази у Хонг Конгу ради на руском тржишту не тако давно, али је већ успела да стекне признање. Посебна кожа, такозвана масна, обрађује се на посебан начин, а затим прекрива слојем парафина, што производу даје посебну снагу. Врло је мекан и има карактеристичан сјај. У производњи се користе специјалне врсте коже, које се испоручују само из Италије.

Компанија која се налази у Хонг Конгу ради на руском тржишту не тако давно, али је већ успела да стекне признање
специјалне производње, такозване нафте , обрађује се на посебан начин, а затим прекрива слојем парафина, што даје производима одређену чврстоћу
У производњи се користе специјални типови коже, који се испоручују само из Италије
)
Ако желите да добијете оригиналан, али не превише скуп производ - свакако погледајте прибор који производи А

Смоотх сховцхик, необичан дизајн и висока функционалност ташну што их прилично конкурентни. Ако желите да добијете оригиналан, али не превише скуп производ - свакако погледајте прибор овог произвођача.

Цена: 2,800–3,600 п.

Адвице! Пресавијање је најслабија тачка торбице, тако да је потребно обезбедити додатни слој коже за високо квалитетне склопиве моделе. Увек обратите пажњу на ово.Важан детаљ - јер ће продукт ојачане конструкције трајати дуже.

Лаббра

Лабра је млада, али веома перспективна марка из Италије, која је за кратко време успела да задобије љубав јавности. Компанија ради под посебним концептом Тоталлоок, чија је суштина у избору неколико додатака креираних у истом стилу. То јест, купивши црвену торбицу, лако ћете покупити рукавице, ремен и торбу направљену у истом стилу, чиме ће другима показати беспрекоран укус.

Лабра је млади али веома перспективан бренд из Италије, који је за кратко време успео да освоји љубав према јавности
, никада не прилепећи муње на облоге, сваки сховцхик који је савршено обрађен

Лаббра производи су удобни, практични и издржљиви. Све је осмишљено: од софистицираних окова, елегантног, никад зативајућег затварача до облоге, сваки шовчик који се савршено обради. Мали метал пас на производима је заштитни знак компаније.

Цена: 2 700–5 300 п.

Ако одлучите да уштедите новац, не купујте производе од ниско-квалитетне коже. Останите боље код текстила. Изгледа племенитије и мање јефтино.