Настава јоге за почетнике код куће - Вежбе и правила

Јога код куће за почетнике је сигуран начин да постанете здравији и савршенији

ХЛС (здрав начин живота) данас добија на замаху популарности и један од његових непорецивих елемената Јога, тако да су часови јоге за почетнике сигуран начин да постанете здравији и савршенији. Постоје практични докази да је у сваком случају, без обзира на ниво његове сложености, најтеже започети. А јога није изузетак.

Јога је начин живота кроз који можете постићи просветљење

Шта је јога?

За многе обичне људе ова ријеч подразумијева нешто невјеројатно сложено, неразумљиво. У ствари, ако уложите мало труда, можете се носити са овим занатом сами и претворити се од почетника у гуруа за обављање једноставних вјежби које су осмишљене да смире, хармонизирају душу с тијелом и савршено здравље.

Поред тога, то је често тешко у смислу самомотивације, јер док особа не научи да саврсено изводи све вјежбе, веома је теско за себе да се мотивира за нове акције. И уместо да почнете да учите основе ове активности, особа напушта посао без да је започне.

Савет! Главно правило које ће вам омогућити да почнете да изводите вежбе је прикупљање снаге воље у песници и фокусирање на добар резултат.

Дакле, одакле почети предавања, како радити основне вјежбе, које технике и знање се најбоље користе - размотрите учланак.

Ако разматрамо значење терминологије у потпуном опису, онда је јога начин живота кроз који се може постићи просветљење.

Јога је филозофско учење антике, које описује суштину људског живота. Свака особа која одлучи да практикује јогу мора у потпуности схватити чињеницу да ће живот по таквим канонима захтијевати огромне трошкове времена, а то није само обука, већ и мијењање неких навика.

У почетку, јога асане су биле створене тако да би се особа дуго осећала у истом положају током медитације. Растезање припрема тело за ово

Савет! Ако одлучите да се упустите у дубину питања и потпуно истражите његове карактеристике, требало би да будете спремни на чињеницу да вам је потребно тренутно одбацивање штетних, лоших производа и непотребних принципа.

Прва ствар на коју ћете наићи је формирање контроле над властитим осјећајима, смиривање физичке и менталне равнотеже. Можда ћете желети да медитирате, концентришете се на заиста важне ствари, и само знате себе.

Због тога је вредно узимати часове јоге не као гимнастичке вежбе, већ као духовно просветљење, могућност чишћења од лошег и непотребног понашања, стварање хармоније у свему. Са овим приступом, јога ће бити одличан начин за побољшање не само физичког, већ и духовног здравља.

Медјутим, сама употреба асанаје довољно велика, тако да је у модерном свету јога једна од области фитнеса

Мало историје

Историја ове доктрине је веома дуга и богата. Више о печатима Индије, који се односе на 2-3 век пне. е., постоје слике фигура медитирајућих људи. Овај концепт је постојао у древној Упанишади из 10. века пре нове ере. ер

Управо у тим временима људи су представили основни концепт ових активности, који је такође назван “јога контроле ума”. У свету, часови јоге су постали широко распрострањени, који су усмерени на чишћење људског тела и ума, као и на побољшање духовног стања.

Предности јоге за особу

Није тешко осетити све корисне ствари које иога даје особи. Након неколико сесија, осетићете огроман ефекат ако вежби дате неколико сати недељно.

Након неколико сесија, осетићете огроман ефекат ако дате вежбе неколико сати недељно

Скуп вежби ће омогућити:

  • Заборавите на хроничне болести вертебралног система;
  • Одржавати правилно функционисање свих органа;
  • Лечење хроничних и акутних болести свих система;
  • направити висококвалитетну масажу унутрашњих органа;
  • Направите флексибилно и пластично тело ваших снова;
  • Исправне карактеристике лошег држања;
  • елиминисати неудобност зглобова;
  • Учините шетњу лакшом и лепшом;
  • Повећајте отпорностмноге болести.

Тако ће посебне асане предвиђене у иоги омогућити особи да стекне максимум виталне енергије, да постане самоуверена и смирена. Бићете у могућности да елиминишете болести срца, крвних судова, побољшате функционисање пробавних органа, ендокринологију.

У току обављања многих вјежби постоји масирање унутрашњих органа одговорних за рад организма у цјелини. Ако редовно вежбате код куће, можете поједноставити метаболизам, тако да јога доприноси тренутном губитку тежине.

Асане, предвиђене јогом, омогућит ће особи да добије максимум виталне енергије, да постане самоувјерена и смирена

Систематска и редовна примјена асана учинит ће тијело флексибилним, пластичним. Медитација и њене основне технике ће ојачати имуни систем. Почињући да вежбамо јогу управо сада, бити ћете испуњени виталном енергијом и снагом изнутра, постат ћете сигурнији у себе. За људе који имају проблема са вишком килограма, овај сет вежби ће бити само начин.

Велике контраиндикације

Сви знају да сваки спорт има одређене контраиндикације. И јога подразумева и ограничења у разредима или потпуно одбацивање у одређеним случајевима.

Савет! Ако имате акутне или хроничне болести, требало би да се консултујете са специјалистом пре практиковања јоге.

Такав приступизбегава развој и ширење одређених болести, као и смањење притиска, спречава инфаркт миокарда, друге сложене болести срца и постоперативни период. Јога помаже у превенцији болести као што су САРС, акутне респираторне инфекције, грипа.

Опћенито, јога је усмјерена на побољшање вашег здравља, али постоји низ контраиндикација којима се ове класе не препоручују

Савјети! Не препоручује се практиковање јоге у случају појаве болести, може изазвати погоршање здравља. Осим тога, стручњаци не препоручују јогу током менструације.

У које време је најбоље вежбати јогу

Вежбање вежби јоге препоручује се у раним јутарњим часовима, након што се тело пробуди. Само овим приступом добићете неисцрпни талас снаге и енергије, који је дизајниран да вас прати цео дан. Ујутру, тело је што је могуће опуштеније, а ум постаје миран. Такође је много лакше укључити се у планирање јутарње праксе од вечери, јер током дана и увече могу настати непредвиђене ствари.

Адвице! Ако се ујутро не пробудите врло лако, лекције треба пренијети у вечерње вријеме. Међутим, комплексно буђење може лако да укаже на то да нешто није у реду са вашим телом, па се зато треба консултовати са лекаром.

Препоручује се вежбање јоге рано ујутро, након буђења тела. Овим приступом добијатенеисцрпна навала снаге и енергије, која је дизајнирана да вас прати цијели дан

Главни задатак јоге је да вас ослободи стреса и да додате разлог за искуство. Неопходно је да саслушате своје тело у што је могуће више детаља и да вежбате у доба дана које вам одговара. Није битно ако се одлучите за студирање ујутро или увече, најважније је да строго пратите свој изабрани распоред.

Асане у кућној пракси

Јога асане су дизајниране да ојачају тело као целину и створе предуслове за његово нормално пуно функционисање. Редовним вјежбама вјежбања на темељу праксе асана избјегавате стрес.

Изградња низа поза које се користе у кућној пракси је тежак задатак који само искусни мајстори могу да поднесу. Међутим, сами можете да развијете сет вежби, узимајући у обзир основни систем асана. Традиционално се састоји од неколико блокова.

Суриа Намаскар: изменно на лева и на десна нога
  • Провођење загријавања за потпуно загријавање тијела;
  • Суриа Намаскар - ако сте почетник, онда је најбоље рјешење поједностављена пракса;
  • Асане су обављене у стојећем положају;
  • Имплементација ослонаца за повећање флексибилности тијела и тијела;
  • Пракса обављања обрата;
  • Позиције обрнутог плана;
  • Општа релаксација тела;
  • Савасана.

Узастопно повећање интензитета са којим се одвија обука -кључ успешног комплекса вежби. Да би се постигла максимална корист, потребно је извршити их тако да свака асана компликује претходни модел вјежбања. Након врхунца праксе, интензитет асана треба да опадне, тако да достигнете врхунац опуштања.

Асане за почетнике

Прве асане за јогу могу се обављати самостално, без прибјегавања помоћи инструктора. Чак и ако вежбе нису 100% тачне, оне неће донети ништа осим доброг. Међутим, ови једноставни елементи су дизајнирани да вас припреме за добро разумевање тела, као и да обезбеде правац за укупни развој.

Поза стабла ће помоћи да се побољша стање његовог држања и значајно ојача кичма

Савет! При извођењу вежби нема потребе да се жури било где. Важно је да се усредсредите само на сензације сопственог тела. Све фазе треба спровести постепено.

  • Воод.Да бисте створили овај став, морате стајати усправно. Након дубоког постепеног, а не оштрог даха, морате полако да подигнете руке и повучете их до максимума. Имајући у рукама поравнање, узети их за подручје главе, ослобађајући тако груди. Да би ефекат вежби био најразвијенији и да бисте могли да осетите равнотежу, потребно је савити ногу и подићи је тако да нога почива на бутини. Радећи ову вежбу, можете побољшати своје држање и значајно ојачати кичму.
  • Брдо (пас лицем надоле) . Правилно и постепено прихватање овог положаја помаже да се ослободи напетости од појаса и рамена, као и са леђа. Да бисте извели асану, морате се савити испред себе и ставити руке на под (са стране дланова). Тада се карлица подиже, пете се померају назад. Тежина се треба распоредити између стопала и дланова, равномерно. У међувремену, глава се спушта испод лактова. Поглед иде на подручје пупка.
  • Сторк.Да би извршили ову вежбу, руке се подижу, тело треба да буде нагнуто доле, након издисања. Пресавијте да бисте почели од доњег дела леђа. Ова асана ће учинити тијело флексибилнијим и задржати га у форми.
Възможност на прамена помогне да се сочита с неувратност и да се зголеми абдоминали
  • Лук.Усвајањем овог држања, можете чак и да учините леђа, а ваши трбушни мишићи јачи. Неопходно је лећи на стомак, ухватити се за зглобове рукама, на улазу је потребно истовремено подићи оба пола тијела - горњи, доњи.
  • Обожавање Сунца.Ово држање ће вам омогућити да пуните батерије за цео дан. Ако то радите ујутро, можете добити добру снагу, ако сте навикли да вежбате увече, онда ће заузимање позиције побољшати сан. За усвајање, морате стајати усправно, спустити руке и држати главу и леђа равно. Током спорог удисања, руке се подижу, труп се враћа назад и врши се максимално отклањање. Затим се враћамо у почетну позицију, стварајући издисај.
  • Стафф. Хвалаусвајање овог држања, трбушни мишићи су ојачани, формиран је добар положај и ноге су ојачане. Почетна позиција - лежање лицем надоле. Дланови су на поду, у грудима, савијени. Прсти треба гледати напријед. Ноге треба да буду раширене око 30 цм, а тело, као штап, треба да буде чврсто и равно. Треба да дишете равномерно, покушавајући да останете у тој позицији што је дуже могуће.
  • Поза на чамац. Ова вежба јача штампу, побољшава тонус тела и доприноси оптимизацији дигестивног тракта. Да бисте обавили технику потребно је да седнете на задњицу и оставите ногу на поду. Леђа би требало „повући“ натраг, са подом који би требало да буде под углом од 60 степени. Постепено треба да исправите ноге док прсти не достигну ниво ваших очију. Руке су такође паралелне са подом. Држање се држи што је дуже могуће, чак и мирно дисање.
Дјететова поза ће помоћи да се опусте мишићи у паузама између комплексних асана
  • Дијете. Захваљујући усвајању овог положаја тела, можете максимално опустити мишиће који су стегнути, као и смањити напетост из врата. Да бисте прихватили ову позу, морате седети на петама, додирујући њихове задњице. Тело постепено пада на бокове, руке испружене испред њега.

Савет! Када вежбате разне вежбе јоге, морате све да урадите веома пажљиво. Важно је уживати у сваком покрету и осјетити га у потпуности. Не заборавите на концентрацију сопствених мисли, оне би требале бити само позитивне.

Редовна пракса таквог плана допринијеће побољшању вашег благостања и стварању одличног здравља.