Пилатес Ринг - Ефикасне вежбе за ноге, леђа и струк

Ако имате прстен за пилатес, вежбе које нуде искусни фитнес тренери ће помоћи да се тело доведе у савршену форму за кратко време

Ако имате прстен за Пилатес, вјежбе које нуде искусни фитнесс тренери, помоћи ће да се тијело у кратком времену доведе у савршену форму. Главни услов је правилност и квалитетна имплементација.

Пилатес су спортске вјежбе које комбинују вјежбе дисања, менталну снагу и физичку обуку

С чим имамо посла?

Пилатес су спортске вежбе које комбинују вежбе дисања, менталне снаге и физичке вежбе. Само концентрација ума и његова повезаност са телом могу произвести видљиве резултате.

Пилатес прстен (друго име је изотонични прстен) је јефтин модеран симулатор са којим можете да промените своје тело. Познавајући вежбе за одређене мишиће, девојчице се у кратком времену опраштају од својих проблематичних подручја. На крају крајева, прелепа силуета је кључ за успех мушкараца, гаранција повећаног самопоштовања и разлог за завист њених пријатеља.

Јединственост симулатора је да га могу користити мушкарци и жене различитог узраста без штете по здравље. Он нежно тренира мишиће и води их у тон. Али спортски тренери препоручују кориштење прстена као додатак другим физичким активностима.

Стандардна величина пилатес прстена је 38 цм, а захваљујући посебним хватаљкама лако се држи и држи у различитим облицимавежбе. Материјал за производњу инвентара произвођача бира пластику. Одликује се издржљивошћу и лакоћом.

Предност симулатора је и његова компактност и приступачна цена. Након вежбања, масна маса се спаљује, али мишићи не расту, елиминишући вишак волумена.

Пилатес прстен (друго име је изотонични прстен) је јефтин модерни симулатор са којим можете да мењате своје тело

Вежбе за ноге са прстеном пилатес ]

Свака дјевојка сања о лијепим витким ногама. Да бисте развили издржљивост и физичку снагу, морате обратити посебну пажњу на подручје стражњице, бедара и телади. Прстен за пилатес у овом случају је идеално рјешење, јер не ствара мишиће, већ их јача, потиче на дуготрајна оптерећења. Губитак тежине је добар бонус.

Вјежба “Пита с прстеном” је усмјерена на јачање стражњице и унутрашњих бедара. Да бисте је извели, морате бити у положају Пилатеса, привући у стомак и фиксирати центар тела. Прстен је постављен мало изнад колена између ногу. Лактови су раширени и врх главе је повучен према плафону. Неопходно је држати прстен у свом првобитном положају, али у исто вријеме чучањ. Проверите да ли се доњи део леђа не савија. Да би се вежба компликовала и да би се тело додатно оптеретило, неколико пута изводите пролећне чучњеве.

Можете експериментисати са комбинацијом вежби. На пример, можете истовремено утицати на ноге, задњицу и абс. Мишићи су напети, а жељени резултат је постигнут.Тело постаје фит и здраво. Можете комбинирати положај: стајање, сједење, лежање.

Да би се развила издржљивост и физичка снага, посебну пажњу треба посветити стражњици, бутинама и подручју телади

Вијеће! За себе можете самостално развити сет вјежби с прстеном за пилатес, како би најучинковитије утјецали на проблематична подручја.

Вежбе за леђа и јачање кичме

Ако вам леђа често боли након рада у канцеларији или обрнуто, радите напорно, добивате терет на леђима, морате се опустити и ојачати. Функционисање организма у целини зависи од стања кичме. Постоје посебне вежбе за ове делове тела које се изводе помоћу прстена пилатеса.

Могуће је развити покретљивост кичме лежећи на леђима са рукама испруженим дуж тела. Прстен се налази мало изнад колена и полако стиснут. Желудац мора бити увучен, фиксирајући центар тела. Задњице се полако одвајају од пода током истека. Кривина, осети сваки пршљен и полако се спушта. У овом случају, лопатице не би смеле да падну са пода, а главни ослонац - пете.

Ојачајте центар тела, опустите рамена и излечите леђа од стојећег положаја. Ноге су постављене у Пилатес позицију. Абдомен треба увлачити и, фиксирајући центар тела, проширити круну на плафон. Прстен је постављен на десну бутину тако да можете држати прстен са дном длана, окрећући лакат у страну. Неопходно је максимално компресовати симулатор на дахуприближавајући га бутини. Приликом издисања, притисак се смањује. Одбијање у страну није пожељно. Пази на своје дисање и леђа.

Ако вам леђа често боли после рада у канцеларији или обратно, радите напорно док добијате терет на леђима, морате се опустити и ојачати

Савет! Препоручује се употреба прстена са једноставним заустављањима за ручне вежбе. За остатак тела погодан производ са специјалним ручкама.

Комплекс за прелепу штампу и танак струк

Да бисте видели ефекат вежбања са прстеном пилатеса, морате свакодневно изводити абдоминалне вежбе. Након три недеље приметићете видљив резултат. Поред правилности извођења, важно је и правилно дисање. На крају чланка наћи ћете видео материјал који ће вам помоћи да правилно рукујете симулатором.

Док држи пилатес прстен у лежећем положају између колена, горњи део леђа се диже. У овом случају, руке се налазе дуж тела. Овај метод се може назвати оптерећењем штампе. Током лекције, тело треба да се задржи на највишој тачки и замрзне.

Са лежећег положаја, када је прстен фиксиран између колена, потребно је извршити 5-15 обрата на кичми. У исто време тело се диже, а руке привуку колена. Изгледа као стандардна вежба, али са компликацијом.

Да бисте видели ефекат вежбања са прстеном за пилатес, потребно је да свакодневно изводите вежбе за штампу

Сваки лепи коси абдоминални мишић и савршен прес сноваа гирл Да бисте постигли жељени резултат, потребно је да обавите једноставну вежбу.

Неопходно је лећи на под и осигурати прстен између длана десне руке и унутрашњости левог бедра. Током издисаја, подигните карлицу и постепено вратите рамена. Лакт десне руке треба да додирне лево колено. Затим из почетне позиције поновите акцију у супротном смеру. Доста 10-15 пута.

Абдомен се савршено затеже након вежби које се изводе лежећи на њему. Да бисте то урадили, испружите руке испред себе и стиснувши прстен, подигните врх кућишта. Ако имате добру физичку обуку и вежба се чини прелагом, такође подигните ноге у синхронизацији. Прстен можете причврстити између глежњева.

Савет! Пилатес је користан за жене. Он помаже да се развије савршен став и да се добију заводљиви облици облика. Прстен убрзава процес и побољшава ефекат тренинга.

В съответствие с правилността на дејността, е важно да се правилно диси

Хипова корекција

Женско дупе и бокови су у стању да луде човека. Али само трим и рељефни делови тела заиста заслужују пажњу. Да бисте постигли дужну пажњу супротног пола, радите вежбе са прстеном пилатес. Једноставно је, јефтино и не траје много времена.

Фитнес тренери идентификују три најбоље вежбе за кукове и свештенике:

  • Лезите на леђа, савијте ноге и раширите их мало шире од нивоа рамена. Руке су повучене дуж тела, а прстен је стегнут измеђуколена. Јагоде треба полако подизати током удисања и спуштати док издишете. За најбољи ефекат поновите вежбу 5-15 пута.
  • Унутрашњи део бутине је савршено затегнут током вежби од позиције „лежи на страни“. Уз правилну технику, прстен је стегнут између глежњева. Затим, морате покушати, превазићи отпор прстена и горње ноге, подићи дно. Можете да поновите вежбу до 10 пута за видљиви ефекат, а затим промените ногу. Ако је вежба лака, подигните руку док подижете тело.
  • Можете ојачати мишиће карлице и бедара једноставном вежбом. Да бисте то урадили, лезите на под, савијте ноге на коленима и поставите прстен за пилатес између њих. Приликом удисања, неопходно је подићи горњи дио леђа без помоћи руку, али се само одмара на ногама. Да би се побољшао позитиван ефекат, истегните лакат десне руке до левог колена и обрнуто. Измјените вјежбу 10-15 пута.
Да би постигли одговарајућу пажњу супротног пола, изводите вежбе са прстеном пилатеса

Да би кукови и бокови изгледали заводљиво, не заборавите на чучњеве. Али комплицирати уобичајене вјежбе са пилатес прстеном. Може се стезати у рукама или између кољена. Делују директно на различите групе мишића.

Савет! Пилатес прстен се може користити у погодно вријеме, чак и без напуштања телевизора. Главно је да осетите како се мишићи затежу током вежбања.

Како користити прстен заПилатес да затегне мишиће на грудима?

Затезање прсних мишића је посебно важно код жена које су дојиле дијете . Губи некадашњи облик и постаје лагано прогиб. Добри производи за повећање груди нису погодни. Само спорт ће помоћи да се ситуација исправи. Са пилатес прстеном, вежбе изгледају овако:

  • Постаните класични сталак за Пилатес. То јест, напрезати штампу, подићи руке до нивоа груди, раздвојити лактове и што је више могуће опустити рамена. У овом тренутку, прстен је у сендвичу између руку. Полако стисните и останите на максималној тачки стреса неколико секунди. Када удишете, пустите симулатор. Доста 5-15 понављања.
  • Постаните глатки, напните пресу, подигните руке изнад главе изнад главе. Покушајте оставити рамена опуштена и полако стисните прстен. Поновите вежбу 5-15 пута.
Затезање прсних мишића је посебно важно код жена које су дојиле бебу
  • Останите у класичном стајалишту пилатеса са чврстим притиском и опуштеним раменима. Ширина рамена је раздвојена. Руке које стишћу прстен, ране иза леђа и доле.
  • Ефикасно јачање центра тела, рамена и груди долази од редовних вежби са прстеном пилатеса. Да бисте правилно извели технику, морате стајати усправно, повући у стомак и истегнути круницу према горе. Ноге се налазе у позицији "Пилатес". База дланова треба држати тако да се налази испред груди. Са овим лактовимаокренуо према ван. Приликом издисаја, потребно је што је могуће више истиснути прстен. Довољно за 5-8 пута. Главно је да се не савијају и контролишу, тако да руке увек остају на истом нивоу.

Адвице! Користите прстен ниске отпорности током трудноће. Није потребно наносити много снаге, тако да ћете и након порода остати у добром физичком стању.

Стезањем прсних мишића појачавате и заштиту кичме

Рецензије о ефикасности прстена за пилатес

Лиза, 18 година: “Прије дипломирања, било је хитно потребно смањити струк за 4 цм како би се уклопио у хаљину из снова. Прстен Пилатес ми је помогао да се ослободим непотребних цм за само три недеље редовног вежбања.

Ирина, 25 лет: “Користила сам пилатес прстен, да притегнем груди и да ојачам груди, после храњења детета. Пошто нема новца за имплантате, али је хитно потребно да се обнови облик, препоручене вежбе су вршене у време када је дете спавало. За само неколико месеци, моје груди су почеле да изгледају још боље него пре рођења. "

Анастасиа, 32 лет: “Моа телки е превелики. Радио сам вежбе за ноге на Пилатесовом прстену. Осетио сам како су ојачали и стекли нови лијепи облик. ”

Ирина, 45: “Увек покушавам да се држим у доброј форми, али са годинама сам приметио како кожа на мојим рукама почиње да се сагне. Прстен за Пилатеса био је моје право спасење. Успут, нисам редовно учио. "

Предност симулатора је и његова компактност и приступачна цена

Олег Евгенијевић, 35 година: “Био сам принуђен да вежбам на рингу пилатеса жену, обећавајући да ће мој пивски трбух нестати. Истина, после неколико часова почела сам да осећам промене у зони штампе, али сам љета бацала терет. Зими код куће сам чешће настављен. Ефекат је био исти. "

Масха, 15 лет: “Часть участвовать в школих такмичесах в трчесего на далекој. И увек узмите 2-3 места. Мука ми је од тога и ја сам, по савету пријатеља моје мајке, купила прстен за Пилатеса. На претходним такмичењима сам освојио прво место. То значи да ноге заиста постају јаче и јаче. "

Адвице! Не третирајте прстен за Пилатес као пуноправни симулатор. Делује као додатак основним спортским активностима.