Респираторна гимнастика Бодифлек - Ефикасан за мршављење! (Видео)

За губитак тежине постоји велики број техника, а једна од њих је вјежба дисања Бодифлек

Шта знамо о томе што су Бодифлек вјежбе дисања? За губитак тежине, постоји велики број метода и ово је један од њих. Заснива се на специфичном дијафрагматском дисању и специјалним вежбама. Ово обезбеђује побољшану вентилацију плућа. Ако се придржавате свих препорука, за кратко време је сасвим реално уклонити вишак масног ткива на боковима и струку. Да видимо како вам једноставна гимнастика омогућава да постигнете одличне резултате без тешког физичког напора и исцрпљујућих штрајкова глађу.

Ако се придржавате свих препорука, онда је у кратком времену сасвим могуће уклонити вишак масних наслага на куковима и струку

Шта је тело флексибилно дисање?

Боди флек је вјежба дисања која се темељи на аеробном дисању у комбинацији са вјежбама које врше притисак на одређене групе мишића. У таквим покретима главни задатак је кретање кисеоника.

Ову технику је измислила и развила мајка многих деце из Америке, Греер Цхилдерс. Вјежбе дисања за вјежбе дисања укључују посебно абдоминално дисање.

Техника ради овако: удише се и удише. У исто време угљен-диоксид се акумулира у ћелијама. Овај процес убрзава метаболизам и помаже да се побољша благостање. Занимљиво, са нормалним дисањем, плућасамо напола испуњен ваздухом.

На почетку тренинга неопходно је стимулисати метаболичке процесе, што ће побољшати метаболизам организма. Након активирања метаболизма, можете почети радити на проблематичним подручјима.

Техника ради овако: удишете и дишете. У исто време угљен-диоксид се акумулира у ћелијама. Такав процес убрзава метаболизам и доприноси побољшању благостања

Када се бави овом врстом гимнастике, не препоручује се исхрана, али дијета треба прилагодити. Храну треба узимати у малим порцијама и често.

Да бисте започели вежбе, морате сачекати око три сата након јела.

Савет! Да би се постигао жељени резултат потребно је посветити не више од 20 минута ефикасним вјежбама дневно. Важан услов је правилност, гимнастика се изводи сваки дан. Прве позитивне промене ћете приметити након неколико недеља сталне обуке.

Нијансе технике дисања

Како се обављају тјелесне вјежбе дисања, можете погледати видео. Пре него што наставите са комплексом, важно је да научите основна правила дисања.

Таква техника укључује следеће кораке:

  1. Да бисте се ослободили ваздуха у плућима, морате издисати кроз уста.
  2. Удахните кроз нос. Требало би да буде оштро и брзо. У овом случају, плућа морају бити напуњена до капацитета. Правилно кретање се може идентификовати бучним удисањем.
  3. Усне су компримиране, а затимотворен и снажан издисај. Ово затеже абдоминалне мишиће. Када издишете, звук "ппах" би требао звучати. Не утиче на грло и усне.
  4. Тада се трбух увлачи док задржава дах. Желудац мора бити јако увучен.
  5. Удисање се врши заједно са релаксацијом штампе. Ваздух пролази у плућа са звуком као јецај.
Када се бавите овом врстом гимнастике, није препоручљиво да идете на дијету, али дијета треба прилагодити

. Запамтите да се вежбе изводе у фази задржавања даха, када се стомак повуче.

Предности бодифлек-а

Суштина ове технике је савладавање правилног дисања. Аеробно дисање доприноси сагоревању масних наслага. Овај ефекат се појачава приликом извођења посебних вежби. Изометријски узрокују напетост једне групе мишића, а изотонични узрок је различит. Ту су и влачни покрети који чине мишиће еластичнијим.

Зато размотримо главне предности бодифлек-а:

  • Побољшава метаболичке процесе у телу.
  • Функционише циркулациони систем.
  • Абдоминални мишићи постају јачи.
  • Тело је обогаћено додатним кисеоником.
  • Уклања се слој масти између органа.
  • Временом се можете ријешити целулита.
  • Сви унутрашњи органи се активно масирају.
  • Повећава тонус цријева, што смањује његову величину.
  • Цријево се активно ослобађа од токсина и констипација нестаје.
Аеробно дисање доприноси сагоревању масних наслага. Овај ефекат је појачан применом специјалних вежби

Савет! Уз редовне тренинге, отицање ткива прво нестаје, а затим се масне наслаге замењују мишићима.

Основни сет вежби

Бодифлек гимнастика садржи активне вежбе. Могу се обавити ујутро или увече, али само на празан стомак.

Дакле, почнимо. Пробајте ове потезе:

  • Вјежба за лице се назива лав. Уз његову помоћ могуће је затегнути обрисе лица. Ноге треба поставити у ширину рамена, и важно је да се тело нагне према напријед и да се руке мало подигну изнад колена. Вежба дисања је завршена и стомак је усисан. Очи треба да се замотају, а језик се снажно истиче.
  • Уз помоћ бочног истезања, можете радити на проблемским подручјима. То чини три окрета у сваком смјеру. Почетна позиција је иста као у првом случају. Лакт лијеве руке се спушта до лијевог кољена. Ту се преноси тежина. Десну ногу треба гурнути у страну, а десну руку испружити изнад главе.
  • Лактове и колена треба ставити на под. Када задржите дах, треба да подигнете ногу што је више могуће. Требало би да се фиксира на врху 8 секунди.
  • Дијамант за вежбање вам омогућава да уклоните вишак масноће из руку. Да би се то постигло, ноге морају бити постављене у ширини рамена, а руке треба да буду спојене у круг. Саповлачење у стомак треба да буде снажно ослоњено прстима и бројати до 10.
  • Ефикасна вежба за унутрашња бедра. Неопходно је сјести на под и наслонити руке. У овом случају, ноге морају бити раширене. Чарапе се морају повући и удаљити од вас.
Главниј комплекс въпрос
  • Помоћи ће вам да изгубите тежину за вежбе за штампу. У лежећем положају, морате савити колена и испружити руке према напријед. У овом случају, глава не пада са пода. Тада се обавља главна вежба, руке и рамена се дижу према горе. Неопходно је да се тело фиксира у том положају. Ова вежба се мора обавити најмање три пута.
  • Једноставне маказе за вежбање ће помоћи да се постигне одличан резултат. Морате лећи на леђа и исправити ноге. Уз напетост у абдомену, потребно је подићи ноге и замахати ногама на резултат 10.

Савет! Да би се користило савијање тијела није потребно мијењати дијету. Али морамо запамтити да узимање контрацептива може смањити ефекат вјежбања. Такође, у недостатку регуларности, тежина се може вратити.

Правила за добар резултат

Следеће препоруке ће вам помоћи да постигнете жељени резултат:

  1. Потребна је систематска вјежба.
  2. Оптерећење треба бити редовно.
  3. Прави избор вежби.
  4. Укључује све групе мишића.

Бодифлек није досадан, они се могу стално бавити. Ова техника ће увек остати мршава.

Да се ​​постигне жељени резултатсистематске вежбе

Савет! Оригинална техника рационално обједињује корисне вјежбе дисања и истезање.

Метод Греер Цхилдерс

Бодифлек вежбе дисања су прво развиле Греер Цхилдерс. Написала је књигу на ову тему и објавила специјални видео курс. Према проценама, такве вежбе могу смањити запремину тела и учинити желудац равним.

Овај сет вежби је погодан не само за жене, већ и за мушкарце. Греер већ 15 година предаје свој програм. Многи тврде да ова техника, осим губитка тежине, омогућава и престанак пушења.

Многи тврде да, поред губитка тежине, ова техника вам омогућава да престанете пушити

Показало се да недостатак кисеоника смањује имунитет, а такође узрокује поремећаје пробаве и доприноси старењу. Током гимнастике, крв обогаћена кисеоником допире до радних мишића. Када се то догоди, сагоревање масних ћелија.

Током лекција, дисање мора бити одложено, јер се угљен-диоксид акумулира у крви. Артерије стичу способност да потпуно апсорбују кисеоник.

Адвице! Поред бодифлека, популарна је и гимнастика као што је окисизе. Обе технике су различити ефекти на различите групе мишића. Вјерује се да је окисизе погоднији за дјевојчице с проблемима тјелесне масти на струку или у абдомену. И савијање тела је посебно ефикасно у смањењу кукова.

Комплексне вежбе саМарина Корпан

\ т

Бодифлек вежбе дисања су побољшане од стране тренера Марине Корпан до идеалног система за мршављење. У младој доби, патила је од прекомјерне тежине и покушала је изгубити тешке дијете и много сати тренинга. Пошто није било могуће постићи жељени ефекат, девојка је постепено прешла на метод телесног савијања, као најефикаснији.

Она је развила нове принципе дисања засноване на јога пранајами. Марина Корпан сматра да је велика грешка промијенити вашу исхрану и препоручује промјену става према храни. У том случају, морате јести полако, малим порцијама и не јести ноћу.

Корисна гимнастика је допуњена динамичним вежбама, као и неким спортским елементима. Поред тога, комплексна вежба Марине Корпан препоручује се не само здравим људима. Уз помоћ здравствене гимнастике можете ријешити здравствене проблеме. Најважнија предност гимнастике је обнова коже чак и са активним губитком тежине.

С помоста на здравствената гимнастика се решуваат здравствени проблеми

.

  1. Ноге су постављене у ширини рамена. Затим се рамена окрећу, а усне извлаче и буче се издах. У исто време желудац се увлачи што је више могуће.
  2. Издисај се прави са малом паузом, а затим удише као у стомак. У исто време стомак је напухан и избочен напред.
  3. Усне треба стиснути, а затим отворити и бацити натраг главу. Са овим ваздухомиз плућа. Желудац се повлачи и притиска испод ребара.
  4. Неопходно је да се задржи дах са оценом 10. У исто време, стомак се увлачи, мишићи перинеума се компримују или брада привлачи груди.

Адвице! Као што Марина Корпан препоручује, боље је да ујутро прије доручка радите корисне вјежбе. У исто време, гимнастика се покреће сваког дана, а када тежина почне да се смањује, можете вежбати 2-3 пута недељно.

Постоје ли контраиндикације?

Уз правилно поштовање технологије, може се користити за уклањање неких болести. То су фиброиди, честе прехладе, простатитис и ендометриоза.
Али постоје неке контраиндикације. Ако се током напрезања током вежбања јави стање погоршања, оптерећење треба зауставити. Узмите у обзир могуће флуктуације притиска, као и стање након операције или трудноће. У случају погоршања хроничних болести, вјежбање такођер не би требало почети. Такође се не препоручује такав комплекс код затајења срца и аритмија.

Ако се стање погорша током напетости током вјежбања, онда се терет мора зауставити

Савјет! Вјежбе дисања промичу елиминацију токсина који су присутни у масним ћелијама. Они се претварају у гасовито стање, а затим издају када се правилно удише.

Корисне препоруке

Ако постоје здравствени проблеми, ондаконсултујте лекара. Важно је пажљиво проучавати технику вежби. Посебно у првим разредима морате заузети такав став да нема вртоглавице.
Препоручује се да се води дневник у коме се бележе промене које се дешавају у телу.

Важно је задржати дах 8 секунди. Можете покушати да то урадите са штоперицом, а затим идите до главног тела.

Препоручује се да се води дневник у коме се бележе промене које се дешавају у телу после вежбања

Вежбе треба изводити не само на празан стомак, већ и попити чашу воде пола сата пре часа . Током дана, такође не заборавите да попијете потребну количину воде.

Не будите лењи и пробајте једноставне вежбе. Мало труда сваког дана је гаранција одличног резултата.