Вежбање са експанзором за жене - Ефикасна обука код куће

Вјежба са женама за проширење је незамјењив комплекс који се може обавити самостално код куће и одржавати тијело у добром физичком стању без присуствовања скупој кондицијској обуци. Овај симулатор се препоручује за јачање различитих мишића. Уз то можете не само да изгубите на тежини, већ и да водите гимнастику за здравље кичме. Оптерећења са експанзором нису лошија од тренинга на тешким симулаторима. Настава са таквим уређајем мора бити комбинована са вежбама из фитнеса или јутарњим вежбама.

Важна предност таквих активности је да се могу обављати код куће, без икаквих спортских вештина

Корисне особине активности са експанзом

Важна предност таквих активности је да се могу обављати код куће, без икаквих спортских вјештина. Вежбе са експанзијом за жене код куће се користе као наплата.

Уз помоћ експанзера, можете:

  • Ослободите напетости од мишића раменог појаса.
  • Учврстите желудац.
  • Развити мишиће груди.
  • Ослободите се тих додатних килограма.
  • Направите еластичне мишиће унутрашњих бутина.

Екпандер је јефтин и компактан уређај који се може узети за шетњу, путовање или кућицу.

Уз то, можете задржати мишиће у добром стању, као и да се укључите у превенцију остеохондрозе.

Такви експандери су популарни не само међу спортским навијачима. Уз њихову помоћ можете се ослободити умора и стреса. Бави сетакав уређај може бити у било ком узрасту. Уређај помаже да се повећа оптерећење и измери интензитет покрета.

Ова спортска опрема може бити различитих праваца, облика и различитих материјала. То је гумени амортизер са специјалним ручкама.

Екпандер је јефтин и компактан уређај који се може узети за шетњу, путовање или кућицу

Екпандер се користи у терапији познатог доктора Бубновског, који је створио нестандардни метод за - систем мотора.

Вреди размотрити да производи имају одређене недостатке. Пластичне моделе карактерише крхкост. Боље је изабрати симулаторе од гуме и челика.

Савет! Неопходно је да се мишићи загреју пре тренинга. Загревање може почети са завојима и нагињањем. Мора се обавити 6–8 минута.

Врста експанзера

Вјежбе с експанзором омогућују вам да тренирате све групе мишића, флексибилност у влаковима и ослободите тијело од додатних килограма.

Постоји неколико типова експандера који се разликују по структурним карактеристикама, што омогућава употребу шкољки за различите групе мишића.

Рамена Екпандер

Такав пројектил помаже у тренирању мишића раменог појаса и груди. Опруге су подесиве, што помаже у контроли потребног оптерећења. Вежбе са симулатором рамена помажу да горњи део тела остане у форми.
Шкољке на раменима укључују лик осам и округлиекпандер. Користе се не само за обуку рамена, већ и за ноге.

Вриједи покушати сљедеће вјежбе:

  • Руке са симулатором почињу иза његових леђа. Уређај је растегнут и враћа се на своје место.
  • Руке су се повукле напријед. Једна рука се савија и привлачи до груди, док је друга према задњем делу. Опруга симулатора је компримована назад. Вежба се изводи полако.

Савет! При избору модела обратите пажњу на његову боју. Жута боја указује на слабу отпорност, која је погодна за почетнике. Зелена показује јачи отпор, а црвена са плавом је још снажнији отпор.

Шкољка помаже да се обуче мишићи раменог појаса и груди

Симулатор прса

Ександер за груди вам омогућава да обавите многе вежбе за жене. Такав пројектил помаже да се не оптерећују само грудни мишићи, већ и рамени појас и леђа. Одличан је у раду на прсним мишићима. Након редовних тренинга, груди се дижу и постају еластичније.

Грудни кош се састоји од двије ручке повезане металним опругама. Приликом рада са опругом, механизам ради са појачањем. За време вежбања за вежбање, оптерећење мишића може бити једнако задржавању тежине тегљача од 30 фунти.

Съобсение! Такви тренинзи ће помоћи у сагоревању калорија и повећању мишићног тонуса. Не би требало да се користе уместо вежби снаге, већ само као замена за кардио.

Екпандер"Лептир"

Буттерфли Екпандер Вежбе за жене се изводе на рамену, грудима, абдомену, леђима и ногама. Овај симулатор помаже у савршеном раду кукова. Ово је удобан и свестран уређај.

Пројектил се састоји од уских рукохвата и уређаја за опругу скривен иза пластичног кућишта.

Вежбе са таквим симулатором треба изводити полако у два сета.

Вежбе се изводе 15 пута. У тренуцима јаке напетости морате издисати.

Вежбе са експанзионом лептиром за жене обављају се за рамени појас, груди, абдоминалну област, леђа и ноге

Следећи сет вежби је ефикасан:

  • У седећем положају, машину треба поставити између кукова са опругом доле. Кољена су привучена једни другима, затим је уређај отворен.
  • Лежећи на поду, ноге су савијене. Уређај се држи за колена и компримира, откида се ногама.
  • Стојећи равно, руке подигнуте на ниво груди. Између лактова и дланова стегнут симулатор. Руке се крећу према унутра.

Савет! Лунгес, клупе и чучњеви са експанзором нису вежбе снаге, већ гимнастика за издржљивост и равнотежу. Користе кардиоваскуларни систем.

Трака од гуме или латекса

Симулатор је погодан за тренирање мишића цијелог тијела. Стимулише покретљивост зглобова. Користи се за пилатес и јогу. Трака може замијенити неколико симулатора одједном и осигурати максимално оптерећење.за мишиће тела.

Ово је најкомпактнији тип симулатора. Ради лакшег сналажења, уређај је опремљен меким ручкама.

Адвице! Вежбе са гуменим експандером су посебно корисне за жене, јер јачају све мишићне групе, развијају флексибилност и побољшавају истезање.

Брусх Екпандер

Уређај за експандирање зглоба је обичан гумени прстен, сличан латекс куглицама или пинцета. Такви симулатори су погодни за тренинг мишића и руку. Ручни алати се користе за програме рехабилитације и као елемент за загријавање.

Немојте почети тренирати без загријавања. Дланове је потребно протрљати, а затим да би се ухватили за руке у брави и направили талас, на крају можете стиснути и одвојити шаке.

  • Прстенасти експандер је компресован и декомпресован 12-16 пута у руци.
  • Прстен је уврнут у облику осмине руке.
  • Експанзиона кугла је стиснута и откопчана у руци.
Ручни алати се користе за програме рехабилитације и као елемент за загревање

Савет! Ручни алат вам омогућава да повећате снагу руку и да дате рукама женски изглед. Такође повећава снагу руку за домаћи задатак.

Правила за вођење вјежби с експанзом

Приликом започињања обуке са експанзентом, треба да се упознате са одређеним правилима за њихово понашање:

  • Тренинг снаге се изводи 16-18 пута. Ако их је лако направити, онда морате повећати крутост.
  • Пре тренинга, загревање се врши тако даповредите мишиће.
  • Оптерећење се врши када је гума симулатора у растегнутом стању. Можете покупити неколико уређаја различите чврстоће.
  • Свака вјежба се ради 12–18 пута иу два приступа. Пре сваког приступа, постоји мала пауза за обнављање дисања.

Да би се постигао жељени резултат, вежбе треба да буду редовне. Немојте толерисати бол током вежбања.

Свака вежба се ради 12–18 пута иу два приступа. Пре сваког приступа, постоји кратка пауза за обнављање дисања

Комплекси вежбања

Уз помоћ експанзера можете разрадити неколико мишићних група. Почните са тренинзима са ресторативним вежбама.

Можете извршити следећи комплекс:

  • Стојећи, мораш да устанеш на симулатору са два стопала и узмеш ручке. С друге стране, руке се извлаче из кука до груди. Истовремено се разрађују трицепси и бицепси, као и ноге.
  • Да би се решила рамена, бира се почетна позиција, као у претходној вежби, али руке се шире на нивоу рамена.
  • Следећа вежба ће помоћи да се створе лепе задњице. Једна ручка се држи за једну ногу, а друга за другом. Замахни уназад.
  • Да бисте радили леђа, морате седети на поду и савијати ноге на коленима. Симулатор је причвршћен за ноге, а руке су узете у руку. Тело се полако диже горе-доле.
  • За пумпање прсних мишића: симулатор преузимају ручке.и протеже се што је више могуће са стране.
  • Можете извршити ефективну вежбу за штампу. Ноге се држе за ручке уређаја, а средина врата. Потребно је устати из савијеног положаја.
Уз помоћ експанзера можете разрадити неколико мишићних група. Обука треба да почне са тоничким вежбама

Савет! Мали ручни експандер је одлична превенција против артритиса. Често је потребно вежбати људе који имају хладне руке са лошом циркулацијом крви. Као резултат, побољшава стање ноктију и коже.

Вежбе по методу Бубновског

Бубновскијеве вежбе са експанзијом за жене помажу у кратком времену да се ослободе следећих болести:

  • Различити типови остеохондрозе.
  • Закривљеност кичме.
  • Кила кичме.
  • Бол у леђима.
  • Премјештање кичмених дискова.
Осим тога, таква гимнастика помаже да се побољша стање лигамената, а такође повећава њихову еластичност и јача мишиће и вене.
Настава са симулатором треба да се изводи глатко, без наглих покрета. Да би се постигао резултат морате се ангажовати најмање мјесец дана.

Треба користити сљедеће вјежбе:

  • Експандер је причвршћен за стопала. Изводи се нагиб трупа. Треба да урадите око 15 понављања.
  • Док седите, угао тела је 90 степени. Експандер је фиксиран на дну.
  • Екпандер се подиже под углом од 45 степениу вези са клупом.
  • Екпандер је причвршћен специјалним фиксатором изнад главе. Узимајући руке симулатора, треба да седнете и нагнете тело напред. Док издишете, везови се стегну на кукове и држе се око пет секунди.
Бубновски вежбе са експанзом за жене помажу да се за кратко време решите многих болести

Савет! Да би се створили лепши облици ногу, задњице и бутина, специјални типови симулатора ће помоћи: тракасти експандери, прстен или лептир.

Ефективне вежбе експанзије ногу

Постоје ефикасне вежбе за ноге са експанзијом за жене:

  • Мора се суочити са столицом. Једна рука је постављена на столицу, а друга на симулатор. Супротна ивица се држи за ногу, која се онда диже. Тада се вежба понавља за другу ногу.
  • Неопходно је сјести на под и истегнути ноге. Симулатор стартује до стопала. Руке се савијају у лактовима и повлаче до грудног коша.

Вјежбе се изводе три минуте за сваку ногу.

Савет! Тренинг са експанзионим лептиром благотворно делује на мишиће невоље, рамена и леђа. Може се изводити стојећи, седећи или лежећи.

Уз помоћ експанзера, можете брзо довести ноге у напети облик

Вежбе за прсне мишиће

Пре почетка вежби за прсне мишиће, потребно је да скочите или плешете да бисте загрејали тело.

Следећи покрети се изводе на грудним мишићима:

  • Потреба за ногамаразмакнули ширину рамена. Руке са симулатором повучене напред. Онда се развео на страну. Треба да се вратите на првобитну позицију.
  • Руке са уређајем су повучене и дланове ван. Приликом удисања руке се шире. У овом случају, пројектил мора додирнути леђа. Издигните и вратите се на почетну позицију. Руке треба да остану равне.
Вежбање помаже да се ојачају мишићи леђа и груди.

Пре него што почнете вежбати прсне мишиће, скочите или плешите да загрејете тело

Савет! Ако се тренинг ради за мршављење, онда не заборавите на бројање калорија, на правилну исхрану и пијење чисте питке воде.

Висококвалитетан и погодан експандер помоћи ће у извођењу разних тренинга. Помоћу њега можете користити све мишићне групе и ефикасно разрадити све делове тела. Поред тога, уз користан уређај, можете проћи рехабилитациони курс након различитих повреда.